Pokemon Go

Men deeere, får jeg være litt grammar-nazi? :D Det heter en pokemon - mange pokemon. På engelsk bøyes ordet likt i alle former, så det skjærer litt i øya at standardformen for å bøye pokemon i flertall på norsk har blitt den engelske flertallsformen med -s (pokemons), når det er rett verken på norsk eller engelsk! :p

Vært en nydelig dag for fanging av pokemon i dag! :D Var en tur i byen her, var så utrolig mye folk med mobiltelefoner! Overraskende mange pokestops i byen, samt gymmer. Mange hadde satt ut lures, så vi fant en benk og ble med! Haha! Kjempegøy! :D

Vent på meg da! :p
Hehe :D skulle ta en geocache ved kirka i dag mens jeg var ute og gikk, men der var jo pokestops og en pokegym der, så nå er plutselig kirkeparken en kul hangout! Får prøve igjen ved en sener anledning :p

Når en pokemon evolver, f.eks pidgey blir pidgeotto, bør jeg da fange en pidgey til slik at jeg har den pokemonen i begge former?

Da har jeg lastet ned også. :p Om bare ungene kunne sove. :(
Tenk på meg da.. Har for gammel tlf og må kjøpe ny den uken :D Har lovet vesla pokemonjakt!

Når en pokemon evolver, f.eks pidgey blir pidgeotto, bør jeg da fange en pidgey til slik at jeg har den pokemonen i begge former?

Hvis du fanger en pidgey får du mer pidgey candy, som du kan bruke til å utvikle pidgeotto videre. :)
Men trenger ikke ha en pokemon i alle former for å jobbe med pokedexen, nei.

En annen strategi kan være å utvikle pokemon på lavere nivå, altså utvikle flere pidgeotto i stede for å spare til en pidgeot, for det koster mindre candy og man får erfaringspoeng (level) av å utvikle pokemon, så det får du evt vurdere. :)

Tips til alle ahus pasienter, hvis der der der og venter på fødsel eller av en annen grunn er der, så er det en del pokemon i Hagen der ☺️

Haha de er bare filfeldige koordinater, ikke hensyn til hva som er der fra før
Ja det er jo det jeg har skjønt! Og da lurer jeg på om hvem som helst plutselig bare kan stå i hagen???

Eller komme inn i stua mi liksom???

Har jo skjønt at mange ikke tar hensyn i det hele tatt, med biler i alle kjøreretninger, folk som klatrer opp overalt osv.

Jeg tror iallefall at jeg hadde blitt rimelig muggen om folk bare plutselig stod i hagen... Og ungene her hadde blitt skremt.

Enda en grunn til å IKKE laste det ned kjenner jeg:-P

Ja det er jo det jeg har skjønt! Og da lurer jeg på om hvem som helst plutselig bare kan stå i hagen???

Har jo skjønt at mange ikke tar hensyn i det hele tatt, med biler i alle kjøreretninger, folk som klatrer opp overalt osv.

Jeg tror iallefall at jeg hadde blitt rimelig muggen om folk bare plutselig stod i hagen... Og ungene her hadde blitt skremt.

Ja det kan de, har masse i hagen

Kan ikke forstå at noen kommer inn i huset ditt eller ringer på akkurat, så lett er det faktisk heller ikke å finne ut nøyaktig hvor en pokemon er, og noen sperrer håper jeg folk har. Jeg ville nok ikke gått inn i noens hage heller.

Men hvorvidt du laster ned eller ei påvirker jo ikke de andre spillerne da :p

Back
Topp