Pokemon Go

Blitt hekta!!! Like før jeg prøvde å fange han her :p 1468837565125.jpg

Må man gi Pokemon tillatelse til å få innsyn i all eposten for å komme inn? Har lyst å laste ned spillet, men er usikker på om det er så lurt jf den tilgangen de vil ha..

De får ikke innsyn i eposten din, men de kan se epostadressen din. Kan alternativt lage en trenerklubb-konto.

Hva er en trenerklubb konto?

Du får jo to alternativer på å logge inn. Enten google, eller trainer club, altså du kan lage en egen konto der i stedet for å bruke google. Alternativt kan du jo lage en ny google-konto som kun brukes til dette om du er nervøs.

Når jeg nesten ikke har stasjoner med pokemon baller hjemme, men en rett utenfor vinduet på jobb.
Er det da feil av meg å fylle opp til i kveld :P

Herregud så gøy at spillet funker igjen! For nå iallefall.. ble en laaaaang omvei hjem fra jobb idag:p

Herregud så gøy at spillet funker igjen! For nå iallefall.. ble en laaaaang omvei hjem fra jobb idag:p

Er noe som ikke funker i alle fall. Er en gym rett ved sykehuset mannen hadde time på, og selv om jeg var rett ved skulpturen stod det at jeg var for langt unna. Men pokestopsene funket. Var visst bare to av dem her da. Ble noen nye pokemon i alle fall :)

Må man gi Pokemon tillatelse til å få innsyn i all eposten for å komme inn? Har lyst å laste ned spillet, men er usikker på om det er så lurt jf den tilgangen de vil ha..
Var vel mest før det ble offisielt lansert i Norge at det ble vist til at de kunne få tilgang ?

Er noe som ikke funker i alle fall. Er en gym rett ved sykehuset mannen hadde time på, og selv om jeg var rett ved skulpturen stod det at jeg var for langt unna. Men pokestopsene funket. Var visst bare to av dem her da. Ble noen nye pokemon i alle fall :)
Vil nok ta noe tid før alle opplever at spillet skikkelig, og litt bugs må vi sikkrt regne med en liten stund. Men stabiliteten er så mye bedre og spillet er raskere nå :)

Eg lure på hva dette er.. Noe som kan forklare? Eg trudde nemlig ikke det var en begrenset antall ting man kunne ha eller at det var begrenset antall pokemon man kunne ha..

Vedlegg

• 1468852604183.jpg
    1468852604183.jpg
    40,4 KB · Visninger: 67
  • 1468852617553.jpg
    1468852617553.jpg
    37 KB · Visninger: 70
Mannen lastet ned, og vi har funnet den ene av foreløpige to stykker i Valdres. 5 meter fra barndomshjemmet mitt:P

Eg lure på hva dette er.. Noe som kan forklare? Eg trudde nemlig ikke det var en begrenset antall ting man kunne ha eller at det var begrenset antall pokemon man kunne ha..

Når du går inn på items ser du at du nå har plass til 350 ting (items), så det er en mulighet til å utvide hvor nye du kan dra på både i sekken og av pokemon.

Så når det er fult så kan eg ikke ha ner ting eller fange mer pokemon?
Du kan ha 350 items og 250 Pokémons med mindre du kjøper upgrade.
Men nå er det bare 150 forskjellige Pokémons som er med i spillet da.

Du kan ha 350 items og 250 Pokémons med mindre du kjøper upgrade.
Men nå er det bare 150 forskjellige Pokémons som er med i spillet da.

Vil tro mengden pokemon holder ja, for de man har like av vil man vel helst overføre til professoren. Mens items kan man evt slette unna det man ikke har bruk for.

I dag kommer jeg meg inn på spillet, så da må jeg prøve å finne noen pokemons. Skal i alle fall bort på pokestoppen som er rett her borte :p
Vent på meg da! :p

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp