Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må man gi Pokemon tillatelse til å få innsyn i all eposten for å komme inn? Har lyst å laste ned spillet, men er usikker på om det er så lurt jf den tilgangen de vil ha..
Hva er en trenerklubb konto?De får ikke innsyn i eposten din, men de kan se epostadressen din. Kan alternativt lage en trenerklubb-konto.
Hva er en trenerklubb konto?
Herregud så gøy at spillet funker igjen! For nå iallefall.. ble en laaaaang omvei hjem fra jobb idag
Når jeg nesten ikke har stasjoner med pokemon baller hjemme, men en rett utenfor vinduet på jobb.
Er det da feil av meg å fylle opp til i kveld
Det har jeg og kanskje vi bor i samme borettslagJeg har lastet ned
Vi har en pokestop midt i borettslaget vår faktisk
Haha, det hadde vært noe!Det har jeg og kanskje vi bor i samme borettslag
Var vel mest før det ble offisielt lansert i Norge at det ble vist til at de kunne få tilgang ?Må man gi Pokemon tillatelse til å få innsyn i all eposten for å komme inn? Har lyst å laste ned spillet, men er usikker på om det er så lurt jf den tilgangen de vil ha..
Vil nok ta noe tid før alle opplever at spillet skikkelig, og litt bugs må vi sikkrt regne med en liten stund. Men stabiliteten er så mye bedre og spillet er raskere nåEr noe som ikke funker i alle fall. Er en gym rett ved sykehuset mannen hadde time på, og selv om jeg var rett ved skulpturen stod det at jeg var for langt unna. Men pokestopsene funket. Var visst bare to av dem her da. Ble noen nye pokemon i alle fall
Eg lure på hva dette er.. Noe som kan forklare? Eg trudde nemlig ikke det var en begrenset antall ting man kunne ha eller at det var begrenset antall pokemon man kunne ha..
Så når det er fult så kan eg ikke ha ner ting eller fange mer pokemon?Når du går inn på items ser du at du nå har plass til 350 ting (items), så det er en mulighet til å utvide hvor nye du kan dra på både i sekken og av pokemon.
Du kan ha 350 items og 250 Pokémons med mindre du kjøper upgrade.Så når det er fult så kan eg ikke ha ner ting eller fange mer pokemon?
Du kan ha 350 items og 250 Pokémons med mindre du kjøper upgrade.
Men nå er det bare 150 forskjellige Pokémons som er med i spillet da.
Vent på meg da!I dag kommer jeg meg inn på spillet, så da må jeg prøve å finne noen pokemons. Skal i alle fall bort på pokestoppen som er rett her borte