Pokemon Go

Bor ikke veldig landlig altså? :p
Her har jeg ikke sjans til å finne én engang om jeg så går en time rundt området her :')

Vært i byen og fanga litt da. Og i morgen skal jeg ta med lillebror og gå litt rundt der. Og se på.. Eh.. severdigheter og sånt. :p
Jo faktisk landlig :o 30 min unna bysentrum, nabokonmune. Bøgda :p

Jeg bor også veldig landlig til. Har fanget ganske mange allerede, rett her i stua.

Kanskje forskjell på land og land da? Jeg bor på landet i nord, i en kommune som alt er liten, og her er det ingenting.

Min erfaring er at formiddag er bedre enn ettermiddag, men kan jo hende det har endret seg nå som hele Europa er med. Får håpe de fortsetter med å forbedre serverkapasiteten når de ser hvor stor pågangen er. :)
Jeg skal ut nå snart på fangetur:-)

Jeg greier ikke å treffe de med ballene.. Hvordan skal det gjøres? :(

Krever litt øvelse. Merk at hvis ballene blir liggende så du ser dem i bildet, kan du trykke på dem for å ta dem tilbake, så mister du ikke så mange! Jeg øver med skruball, så jeg snurrer ballen med fingeren til det kommer stjerner rundt, samtidig som jeg følger med på at sirkelen på pokemonen blir mindre. Når sirkelen blir liten, stopper jeg å snurre bittelitt så ikke ballen bare skyter rett ut til siden, og kaster rett frem. Det er litt forskjell på hvor langt opp eller ned på skjermen en pokemon er, så kan kreve noen forsøk å finne ut hvor langt man skal kaste. Alternativt kan du jo bare følge med på sirkelen og kaste når den er liten, og prøv å sikt i sirkelen eller midt på pokemonen.

Ikke kommet meg inn i det hele tatt i dag..

Har vært inne to ganger idag men finner lite :p og hvordan utvikler man monstrene? Må man bare finne sterkere versjon av samme pokemon, eller må man lage de?

Har vært inne to ganger idag men finner lite :p og hvordan utvikler man monstrene? Må man bare finne sterkere versjon av samme pokemon, eller må man lage de?

Man bør fange alle pokemon selv om man har de fra før, så får man candy for akkurat den pokemonen som da kan brukes til utvikling. De svakeste av de pokemonene man har flere av, bør man transfer til professoren, så får man enda en candy. Så kan man til slutt utvikle den sterkeste man har funnet. Man finner sterkere pokemon jo høyere level man selv har, ser det ut til.

Hvor mye man finner avhenger av hvor man bor og om man beveger seg. Her fins kun pokemon om jeg lokker dem til meg med incense, mens andre steder finner man massevis i huset. Man finner uansett fler med å gå enn å stå stille, selv med incense.

Kommer meg ikke inn.. Tenkte å gå tur og jakte monster, kan ikke ut nå når jeg ikke kommer meg på... :p

Jeg logget på Pokemon, så 3 Pokémons i hagen min. Når jeg fikk gått til de, så klikket spillet og alle 3 var borte når jeg logget på igjen :( Hadde ingen av de fra før heller.....

Vat en tur i den lille byen min, og den vat full av folk som lette etter pokemon, veldig morsomt, og jeg må si jeg enda blir litt flau ;) Men lærte noe nytt, om man ser et pokestop med rosa roseblader som flyr rundt den er det et noen som har brukt saken som ligner på incense, men bare at alle som er rundt vil også plukke opp mange pokemon. Noen hadde gått bananas med disse i byen i dag ;)

Vat en tur i den lille byen min, og den vat full av folk som lette etter pokemon, veldig morsomt, og jeg må si jeg enda blir litt flau ;) Men lærte noe nytt, om man ser et pokestop med rosa roseblader som flyr rundt den er det et noen som har brukt saken som ligner på incense, men bare at alle som er rundt vil også plukke opp mange pokemon. Noen hadde gått bananas med disse i byen i dag ;)

Lure ja, de kan kun brukes på pokestops. Lurt å kombinere med lucky egg om man har, så går man raskt opp i level. :)

Man bør fange alle pokemon selv om man har de fra før, så får man candy for akkurat den pokemonen som da kan brukes til utvikling. De svakeste av de pokemonene man har flere av, bør man transfer til professoren, så får man enda en candy. Så kan man til slutt utvikle den sterkeste man har funnet. Man finner sterkere pokemon jo høyere level man selv har, ser det ut til.

Hvor mye man finner avhenger av hvor man bor og om man beveger seg. Her fins kun pokemon om jeg lokker dem til meg med incense, mens andre steder finner man massevis i huset. Man finner uansett fler med å gå enn å stå stille, selv med incense.
Men hvor finner man de candy som man får av professoren?

Back
Topp