Pokemon Go

Ah okei, det var jo logisk :-D

Men må man begynne på nytt? Eg som skulle til byen og fange pokemon også funke det ikke :-( typisk..

Er med på en gruppe på face, og noen har måttet begynne på nytt, men flere sier det funker når man logger inn med samme bruker som før. Vil tro det er en feil at det ikke funker med samme bruker for noen, men spillet er under stort trykk nå med så mange brukere og så mange som laster ned osv. Ser ut som serverne er mye nede i dag. Sånn sett dumt at man ikke engang kommer inn på spillet selv om serverne er nede, syns man for eksempel kunne ha gått for å klekke egg selv om serveren var nede, at noe foregikk lokalt i spillet mens noe trengte servere.

Ingen andre kan bruke opp pokemonene som er i spillet, hvis man går to sammen kan man finne samme pokemon, men begge kan fange den, ut fra det jeg har forstått.
Ikke sånn eg har forstått eller opplevd. Når sambo har tatt pokemon da kan ikke eg ta den. Og vise versa

Ikke sånn eg har forstått eller opplevd. Når sambo har tatt pokemon da kan ikke eg ta den. Og vise versa

Hm, har hørt andre si noe annet. Skjer det om dere har den på skjermen samtidig og prøver å fange den?

Hm, har hørt andre si noe annet. Skjer det om dere har den på skjermen samtidig og prøver å fange den?
Ja blandt annet. Også såg eg en pokemon HiN dagen forran meg. Så kom de guttene gåendes forbi og da var den plutselig vekke.
Men eg vet ikke. Har ikke lest om spillet egentlig. Las bare hvordan eg kunne snike meg til å gå den (før den kom til Norge) og begynte å spille :P

Im in.
Meg å guttungen på 7 var ute i regnet og fanget noen før leggetid :p

Har nå lastet ned appen. Fanget en pokemon før i dag, men kjenner jeg ikke er så gira.
Jeg er definitivt i målgruppen. Var svært opptatt av pokemon gjennom store deler av barndommen.

Kommer fortsatt ikke inn

Kommer fortsatt ikke inn

Min erfaring er at formiddag er bedre enn ettermiddag, men kan jo hende det har endret seg nå som hele Europa er med. Får håpe de fortsetter med å forbedre serverkapasiteten når de ser hvor stor pågangen er. :)

Her ute vi bor har vi en pokestop rett utenfor kirkegården som vi bor ved. Jeg og sambo har sittet ved stuevinduet i kveld å sett flere ungdommer gå ned. Den eldre generasjonen som bor her må jo virkelig begynne å lure på hvorfor all ungdommen begynner å henge rundt kirkegården:p

Her ute vi bor har vi en pokestop rett utenfor kirkegården som vi bor ved. Jeg og sambo har sittet ved stuevinduet i kveld å sett flere ungdommer gå ned. Den eldre generasjonen som bor her må jo virkelig begynne å lure på hvorfor all ungdommen begynner å henge rundt kirkegården:p

Prøver med summoning, poke-kult :D

Om de ikke har fått det med seg alt.
I dag stoppet ei eldre dame tre gutter som spilte fordi hun var nysgjerrig på pokemon go :o

40 stk nå, og kun hatt det i 12 timer, med stort sett sofa-catching :D

Bor ikke veldig landlig altså? :p
Her har jeg ikke sjans til å finne én engang om jeg så går en time rundt området her :')

Vært i byen og fanga litt da. Og i morgen skal jeg ta med lillebror og gå litt rundt der. Og se på.. Eh.. severdigheter og sånt. :p

Back
Topp