Pokemon Go

Kommer ikke til å laste ned denne.
Har nok med geocaching og stolpejakt ;-)

Og det ser jo ut til at det blir farlig på veiene fremover når folk ikke kan følge trafikkreglene ifølge linken til Tamara over her :rolleyes:
 
Min klikker hver gang jeg fanger noen

Var slik i går ettermiddag hos meg. Ser ut som det virker best tidlig på dagen? Jeg fikk ikke prøvd å fante pokemon i dag da, for jeg er fri for incense, får ikke kjøpt mer pga australsk konto som ikke godtar norsk visa, og det er verken ville pokemon eller pokestops eller noe her jeg bor.
 
Var slik i går ettermiddag hos meg. Ser ut som det virker best tidlig på dagen? Jeg fikk ikke prøvd å fante pokemon i dag da, for jeg er fri for incense, får ikke kjøpt mer pga australsk konto som ikke godtar norsk visa, og det er verken ville pokemon eller pokestops eller noe her jeg bor.

Mista to stk liksom. Ble sinna :p Får gå på jakt igjen i morra :)
 
Var slik i går ettermiddag hos meg. Ser ut som det virker best tidlig på dagen? Jeg fikk ikke prøvd å fante pokemon i dag da, for jeg er fri for incense, får ikke kjøpt mer pga australsk konto som ikke godtar norsk visa, og det er verken ville pokemon eller pokestops eller noe her jeg bor.

Muligens enklere når det FAKTISK er lansert i Norge, sånn lovlig og reelt?
 
Mannen hadde et ærend i byen i dag, så hadde jeg jo et par småting jeg kunne ha fått gjort jeg også, så da ble jeg med :) er jammen et par gym og en del pokestops i lille byen, og fant en del pokemon også. Gøy :D
 
Jeg skal ha den men med bekkenløsning så venter jeg heller til oktober ;)
 
Jeg skal ha den men med bekkenløsning så venter jeg heller til oktober ;)

Kan begynne så smått når det lanseres i Norge da, om man bor sentralt kan man finne pokemon i huset liksom, og man får et par sånne gratis incense som lokker pokemon til seg uten at man trenger å gå, samt at kanskje du finner noen pokestops rundt deg som du kan bruke når du drar forbi :p jeg fanget faktisk flere pokemon i bilen i dag (mannen kjørte!). ;)
 
Kan begynne så smått når det lanseres i Norge da, om man bor sentralt kan man finne pokemon i huset liksom, og man får et par sånne gratis incense som lokker pokemon til seg uten at man trenger å gå, samt at kanskje du finner noen pokestops rundt deg som du kan bruke når du drar forbi :p jeg fanget faktisk flere pokemon i bilen i dag (mannen kjørte!). ;)
Bedre å ha noe å gjøre på trille turer til høsten ;)
 
Dro til byen i dag og fanget maaasse pokemon med dattera. Hun synes det var supergøy (... vel. Jeg og da. :p)
 
Ååå eg gleder meg,eg skal til byen i morgen og håper virkelig å få fart på samlingen :-D noen som vet om man kan gå litt fortere opp i xp?
 
Ååå eg gleder meg,eg skal til byen i morgen og håper virkelig å få fart på samlingen :-D noen som vet om man kan gå litt fortere opp i xp?

Tror du bare må fange mange pokemon, og overføre de svakeste av de du har like av til professoren mot candy så du kan utvikle pokemon, samt evt vinne/trene på gym, og gå mye, så klart :) får du egg, kan du legge dem i inkubatoren, og gå så langt som du må til de klekker, så får du pokemon. Merk at appen må være åpen for at den skal telle hvor langt du går. :)
 
Jeg regner med å få tips her ;-)
 
En gutt har lagt ut i lokale salgsgruppa i kommunen vår at han går 10 km for å klekke egg for en for 150 kr :p Og ymse andre priser da også. Han kunne visst gå hele dagen han å fange for andre hahahaha
 
Sambo løper rundt med dette og nå vil jeg og laste ned. Må jo være utrolig gøy og dra med seg barna på dette:D men nå har jeg prøvd 2 ganger. Hver gang jeg trykker på last ned apk knappen får jeg opp hauevis med virus varsel. Jeg har avg på tel så jeg får ikke virus, men blir bare redirecta til å laste ned mye annet tull og det ender mer at jeg bare må avsluttet uten å få lasta ned... Hva må jeg gjør?
 
Back
Topp