Men i alle dager???Haha, fant 3 stk i huset mitt og rett uttafor dørstokken
Noen som har lagt noen der da eller???
Hvordan dukker de opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men i alle dager???Haha, fant 3 stk i huset mitt og rett uttafor dørstokken
Men i alle dager???
Noen som har lagt noen der da eller???
Hvordan dukker de opp?
Min klikker hver gang jeg fanger noen
Var slik i går ettermiddag hos meg. Ser ut som det virker best tidlig på dagen? Jeg fikk ikke prøvd å fante pokemon i dag da, for jeg er fri for incense, får ikke kjøpt mer pga australsk konto som ikke godtar norsk visa, og det er verken ville pokemon eller pokestops eller noe her jeg bor.
Var slik i går ettermiddag hos meg. Ser ut som det virker best tidlig på dagen? Jeg fikk ikke prøvd å fante pokemon i dag da, for jeg er fri for incense, får ikke kjøpt mer pga australsk konto som ikke godtar norsk visa, og det er verken ville pokemon eller pokestops eller noe her jeg bor.
Jeg skal ha den men med bekkenløsning så venter jeg heller til oktober
Bedre å ha noe å gjøre på trille turer til høstenKan begynne så smått når det lanseres i Norge da, om man bor sentralt kan man finne pokemon i huset liksom, og man får et par sånne gratis incense som lokker pokemon til seg uten at man trenger å gå, samt at kanskje du finner noen pokestops rundt deg som du kan bruke når du drar forbi jeg fanget faktisk flere pokemon i bilen i dag (mannen kjørte!).
Ååå eg gleder meg,eg skal til byen i morgen og håper virkelig å få fart på samlingen :-D noen som vet om man kan gå litt fortere opp i xp?
Sambo løper rundt med dette og nå vil jeg og laste ned. Må jo være utrolig gøy og dra med seg barna på dette men nå har jeg prøvd 2 ganger. Hver gang jeg trykker på last ned apk knappen får jeg opp hauevis med virus varsel. Jeg har avg på tel så jeg får ikke virus, men blir bare redirecta til å laste ned mye annet tull og det ender mer at jeg bare må avsluttet uten å få lasta ned... Hva må jeg gjør?