Nerd her og :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digger pokemon Har ikke pokemon go, har faktisk ikke fått med meg helt hva det er.
Oi, var jo allerede lagt inn 5-6 stk her i området! :OJeg fikk ikke til første gangen jeg prøvde, men andre gangen fikk jeg opp alternativet "none", og da gikk det. Siden har jeg logget tilbake på min vanlige apple id, så vil tro jeg kan gjøre kjøp derfra hvis jeg vil, har ikke prøvd.
For de som måtte være interessert fant jeg et kart som viser pokestops og gymmer som folk har lagt inn til nå.
EN i hele området hvor jeg bor... Men blir gøy de gangene vi skal forbi steder med stops da.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zZsTX84smDDHUsQFL-JGE9CvEz0
Oi, var jo allerede lagt inn 5-6 stk her i området! :O
Hva er disse stroppene??
Fant 3 stk på 1.6 km Middagslaging nå
Han ene i bhg sa kompisen hadde sykla i 90 min for å finne de Tiden fløy visst hahaHaha, der var det i gang
Hva er dette? Ut å lete etter pokemons? Blir det litt det samme som geocaching? Legges det ut pokemonfigurer? #noob
(Jeg er for gammel til å ha vært i målgruppa for pokemon, min 10 år yngre søster samlet på kort og så det på tv )
Er nok bare ikke lagt inn enda. Jeg bor i en liten sørlandsby med ~15.000 innbyggere liksom. kan tenke meg det kommer enda flere når det blir lagt ut.Krysser fingrene for at det finnes noen i nærmeste by, bare ingen som har lagt dem inn på kartet enda. Veldig rart at et av småstedene har en pokestop, men ikke de to byene som finnes her
Er nok bare ikke lagt inn enda. Jeg bor i en liten sørlandsby med ~15.000 innbyggere liksom. kan tenke meg det kommer enda flere når det blir lagt ut.
Hehehe. Jeg og mannen lasta ned i går og vi ble skikkelige supernerder! Litt som å oppdage det gøye man hadde når man var 12! Skikkelig latterkrampe på meg når mannen vandrer rundt i hagen og «YES! Fikk an!» Vi var ute på date i går kveld og på veien hjem måtte jeg ta en usving på mannen fant er slikt landemerke Man får jo faktisk fua opp av sofaen, selv om jeg serdeles klar over at jeg nok ikke er i målgruppa Men voksne må få leke litt de også
Når kommer dette til Norge? Ser for meg at dette er noe meg å jentå mi kan like