Pokemon Go

Kan ikke forstå at noen kommer inn i huset ditt eller ringer på akkurat, så lett er det faktisk heller ikke å finne ut nøyaktig hvor en pokemon er, og noen sperrer håper jeg folk har. Jeg ville nok ikke gått inn i noens hage heller.

Men hvorvidt du laster ned eller ei påvirker jo ikke de andre spillerne da :p
Ja jeg håper da folk har sperrer... Men jammen ser det ut til at dette går til hodet på mange :-P

Nei jeg vet at det ikke har noe å si for de andre som spiller om jeg laster ned eller ikke, men da skal da iallefall ikke jeg traske inn i andre sine hager ;-)

Jeez... Jeg har bare snublet over dem på veien, jeg. :p eller inne på kjøpesenter osv, altså steder jeg alt hadde tenkt meg.

Om det var en stor hage (altså litt langt fra selve huset) uten gjerde eller hekk og jeg ikke så folk i området kunne jeg nok, i alle fall da jeg var yngre, beveget meg littegrann inn på eiendommen, sånn bare en meter eller noe, men ikke noe mer enn det :o

Jeez... Jeg har bare snublet over dem på veien, jeg. :p eller inne på kjøpesenter osv, altså steder jeg alt hadde tenkt meg.

Om det var en stor hage (altså litt langt fra selve huset) uten gjerde eller hekk og jeg ikke så folk i området kunne jeg nok, i alle fall da jeg var yngre, beveget meg littegrann inn på eiendommen, sånn bare en meter eller noe, men ikke noe mer enn det :o
Ja, hadd nok ikke gått inn på eiendom jeg... Kanskje prøvd å strekke hånda over gjerdet å se om jeg kom innen rekkevidde haha :p har feks gått forbi en geocache som ligger i en hage drøssevis av ganger. Tørr ikke gå inn å ta den, selv om huseier har godkjent at cachen er lagt der :p

Jeg og eldstedattra var ut en minkende nå, og da greide hun å fange to på ett kast hver :D

Last edited:
Haha jeg jobber i barnehage og vi har pokestop inne på barnehagens lekeområdet :p

Man mā ikke 0m for å fange den, på veien ved huset holder som regel
Vi bor i enden av en blindvei ;-)

Satser på at det ikke er så mange pokemon i hagen vår. Det et sånnsett nok gjennomtrekk av folk som synes det et en passende snarvei da, men jeg trenger ikke pokemon-jegere i tillegg

Vi bor i enden av en blindvei ;-)

Satser på at det ikke er så mange pokemon i hagen vår. Det et sånnsett nok gjennomtrekk av folk som synes det et en passende snarvei da, men jeg trenger ikke pokemon-jegere i tillegg
Hva med å sette opp et skilt som sier "Pokemon jakt forbudt for uvedkommende (alle Pokemon i denne hagen er våre)" :P

Hvor langt har dere gått i forbindelse med spillet?

Min har registrert 15 km, men jeg ser den teller mindre enn helseappen min fører. Bor som sagt et sted uten ville pokemon eller pokestops, da hadde det kanskje blitt mer :p

Last edited:
Hva med å sette opp et skilt som sier "Pokemon jakt forbudt for uvedkommende (alle Pokemon i denne hagen er våre)" :P
Hehe, kan jeg slenge på "og skal du ha med sykkel er gangveien bare ca fem meter lenger så det er ikke nødvendig å sykle gjennom hagen vår"

Hvor langt har dere gått i forbindelse med spillet?

Min har registrert 15 km, men jeg ser den teller mindre enn helseappen min fører. Bor som sagt et sted uten ville pokemon eller pokestops, da hadde det kanskje blitt mer :p
Hvordan finner man ut av det da?

Back
Topp