bessie
Elsker forumet
Du har funnet mange med høy CP :-D eg finner bare lave :-(Vis vedlegget 187887
Startet nå lørdag 16 kl 13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har funnet mange med høy CP :-D eg finner bare lave :-(Vis vedlegget 187887
Hvilken farge har du valgt? Jeg er rødHvordan teamer jeg opp med andre spillere? Tok over en gym, men taper den nok igjen med en gang siden jeg bare kunne sette 1 av mine der. Forstår det sånn at om jeg teamer med noen kan de også sette en pokemon til å forsvare gymmen?
Neinei, tradet inn mot candy og evolvetDu har funnet mange med høy CP :-D eg finner bare lave :-(
Siste jeg fanget var 124. Tror jeg har hatt høyereFant en på 60 noe i går
Jeg tok akkurat 2 på kjøkkenet mens jeg satte i oppvaskmaskinenDere fristet meg. Lastet ned.
Hjelper litt lite da, jeg ligger i sengen og skal legge lillesøster. Jeg fant en, utenom den første da, her jeg lå. Men så må jeg jo ut og gå, og det funker ikke når jeg skal legge barn
Dere fristet meg. Lastet ned.
Hjelper litt lite da, jeg ligger i sengen og skal legge lillesøster. Jeg fant en, utenom den første da, her jeg lå. Men så må jeg jo ut og gå, og det funker ikke når jeg skal legge barn
Kan bruke en incense som du har to av gratis, den lokker pokemon til deg i en halvtime.
Lokker den mange eller bare ett par? Brukte 1 av dei og det kom bare 2 eller 3 pokemon på den halvtimen. Syns det var lite, men kanskje det er fordi jeg er litt langt unna pokemon i utgangspunktet?
Eg har brukt det 3 ganger. Første gangen kom det 2 stk, tenkte at det var pga eg brukte det her hjemme og det er litt ut på lande. 2 ganger eg brukte det så var eg i sentrum der folk her sier er mye pokemon men da fikk eg bare 3 stk. I dag prøvde eg på nytt her hjemme pga en som var her på besøk brukte den og fikk 5 stk :-o så da prøvde eg etter på, Eg fikk 0 null liksom... Har liten tro på det der for å si det.. Men de sier jo at det skal hjelpeLokker den mange eller bare ett par? Brukte 1 av dei og det kom bare 2 eller 3 pokemon på den halvtimen. Syns det var lite, men kanskje det er fordi jeg er litt langt unna pokemon i utgangspunktet?
Ah det var jo logisk ;-) da får eg hive meg rundt eg også :-DNeinei, tradet inn mot candy og evolvet
Vaporion er 25 stk eevee candy brukt på en eevee valgte den eeveen med høyest cp så ble den slik
Rød jeg ogsåHvilken farge har du valgt? Jeg er rød
Wow. Fortell hvordan du blir så god?! Jeg er nybegynner.. Hehe..Vis vedlegget 187887
Rød jeg ogsåRød jeg også
Samler bare mangeWow. Fortell hvordan du blir så god?! Jeg er nybegynner.. Hehe..