Pokemon Go

Hvordan teamer jeg opp med andre spillere? Tok over en gym, men taper den nok igjen med en gang siden jeg bare kunne sette 1 av mine der. Forstår det sånn at om jeg teamer med noen kan de også sette en pokemon til å forsvare gymmen?

Last edited:
Dere fristet meg. Lastet ned.

Hjelper litt lite da, jeg ligger i sengen og skal legge lillesøster. Jeg fant en, utenom den første da, her jeg lå. Men så må jeg jo ut og gå, og det funker ikke når jeg skal legge barn

Hjelper litt lite da, jeg ligger i sengen og skal legge lillesøster. Jeg fant en, utenom den første da, her jeg lå. Men så må jeg jo ut og gå, og det funker ikke når jeg skal legge barn
Jeg tok akkurat 2 på kjøkkenet mens jeg satte i oppvaskmaskinen :P

Kan bruke en incense som du har to av gratis, den lokker pokemon til deg i en halvtime. :)

Kan bruke en incense som du har to av gratis, den lokker pokemon til deg i en halvtime. :)

Lokker den mange eller bare ett par? Brukte 1 av dei og det kom bare 2 eller 3 pokemon på den halvtimen. Syns det var lite, men kanskje det er fordi jeg er litt langt unna pokemon i utgangspunktet?

Lokker den mange eller bare ett par? Brukte 1 av dei og det kom bare 2 eller 3 pokemon på den halvtimen. Syns det var lite, men kanskje det er fordi jeg er litt langt unna pokemon i utgangspunktet?

Jeg får 4-5, fordi jeg bor et sted med null pokemon. Om man beveger seg, får man visst oftere, men er det så øde som hos oss hjelper ikke det på hvor mange jeg får. Pleier å kombinere med tur likevel, gøy for vesla. Men selv med biltur kan du finne pokemon, dukker opp i røde lys, kryss og bykjøring, så om du bare er passasjer kan du finne noe. :)

Eg har brukt det 3 ganger. Første gangen kom det 2 stk, tenkte at det var pga eg brukte det her hjemme og det er litt ut på lande. 2 ganger eg brukte det så var eg i sentrum der folk her sier er mye pokemon men da fikk eg bare 3 stk. I dag prøvde eg på nytt her hjemme pga en som var her på besøk brukte den og fikk 5 stk :-o så da prøvde eg etter på, Eg fikk 0 null liksom... Har liten tro på det der for å si det.. Men de sier jo at det skal hjelpe :-P

Hm. På det kartet det var linket til var det jo et par på øya vår (hjelper ikke nå som jeg er på ferie da), men nå er de borte.

Neida. Der fikk jeg lastet kartet for ørtende gang og fikk dem tilbake. Men det hjelper ikke på ferie. Ikke noe i Gjøvik engang?

Ikke at mangel på pokestop i milevis av avstand har noe å si, når jeg åpner appen på nytt dukker det stadig opp nye i stua til svigermor liksom?

Back
Topp