Pokemon Go

Eg har brukt det 3 ganger. Første gangen kom det 2 stk, tenkte at det var pga eg brukte det her hjemme og det er litt ut på lande. 2 ganger eg brukte det så var eg i sentrum der folk her sier er mye pokemon men da fikk eg bare 3 stk. I dag prøvde eg på nytt her hjemme pga en som var her på besøk brukte den og fikk 5 stk :-o så da prøvde eg etter på, Eg fikk 0 null liksom... Har liten tro på det der for å si det.. Men de sier jo at det skal hjelpe :-P

Brukte den også hjemme. Og er ingen pokemon før noen gater unna da jeg bor helt i utkanten av tettstedet her. Mer sauer og kyr utfor huset her enn naboer :-P Rekner jo med at det teoretisk sett er bedre når den blir brukt når man går plasser det skal være flere pokemon i området, men ville jo ha fler en 2-3 stk her hjemme også :-P hehe

Det er nå en del omkring her, uten at jeg fant så mange da. Men noen ble det. Trilletur med snuppa før frokost.

f8b585b21266476857ec30b9497fd9f8

Så her ER jo noen. Må bare gå litt mer hit og dit for å finne dem antar jeg...

Det er nå en del omkring her, uten at jeg fant så mange da. Men noen ble det. Trilletur med snuppa før frokost.

f8b585b21266476857ec30b9497fd9f8

Så her ER jo noen. Må bare gå litt mer hit og dit for å finne dem antar jeg...

Hvis du ser det rasler i gress på kartet, betyr det at det er pokemon det :)

Mistenkte det ja, jeg må lenger oppi veien der jeg aldri har vært bl.a....

Vel, ei uke igjen med ferie, minst
Og mange trilleturer

Min mann prøvde å fange noen i går. Føest dukket det ikke opp noen, så han restartet spillet. Da dukket det opp en. Men han fikk ikke fanget den. Jeg aner ikke hvorfor, jeg spiller ikke selv, men den satt i en ball uten at det ble registrert.

Min mann prøvde å fange noen i går. Føest dukket det ikke opp noen, så han restartet spillet. Da dukket det opp en. Men han fikk ikke fanget den. Jeg aner ikke hvorfor, jeg spiller ikke selv, men den satt i en ball uten at det ble registrert.

Er tull med severene av og til, så noen ganger henger det seg opp når man kaster pokeballer. Da får man av og til pokemonen, av og til ikke. Noen ganger bryter de seg ut selv når spillet virker, så er ikke bestandig man får del uansett.

Er tull med severene av og til, så noen ganger henger det seg opp når man kaster pokeballer. Da får man av og til pokemonen, av og til ikke. Noen ganger bryter de seg ut selv når spillet virker, så er ikke bestandig man får del uansett.

Ja, den stakk av først, så han måtte prøve igjen. Da låste det seg :(
Men vi prøver igjen :D

Brukte den også hjemme. Og er ingen pokemon før noen gater unna da jeg bor helt i utkanten av tettstedet her. Mer sauer og kyr utfor huset her enn naboer :-P Rekner jo med at det teoretisk sett er bedre når den blir brukt når man går plasser det skal være flere pokemon i området, men ville jo ha fler en 2-3 stk her hjemme også :-P hehe
Ja skal prøve en gang i byen, Stavanger før eg gir meg :-P får eg ikke mer en 2 -3 stk da heller så gidder eg nok ikke bruke det mer

Jeg og mannen har hatt bRnefri i dag, så da dro vi til byen for å jakte pokemon :p Vi fikk mange vi ikke hadde fra før da. Fikk også Nidoran i et egg :)

Jeg har sett mine første pokestop. Bare sett, vi kjørte bil og var for langt unna så jeg fikk ikke benyttet dem.

Men det var i det minste en pokemon i hagen til svigermor da vi kom hjem i ettermiddag, til tross for at jeg tok to der i går kveld også

Back
Topp