Pokemon Go

Mannen spiller ikke, vil ikke spille...
(Men det hindrer han ikke i å sjekke hvor det er noen fine i nærheten av meg og sende sms :P )

Ja, men fant ut i går at 1)de er på småveiene, ikke motorveien og 2) du må være heldig og kjapp, straks for langt unna.
Kjedelig det da, lillesøstera mi hadde fanget noen på toget igår da så ikke umulig ihvertfall :)

Kjedelig det da, lillesøstera mi hadde fanget noen på toget igår da så ikke umulig ihvertfall :)
mannen tar bussen hver dag og fanger kjempemange der :P

Nå er spillet buggy altså! Serveren er skikkelig dårlig. Er ute på pokestopjakt, men får ikke tatt halvparten fordi spillet henger seg..

Nå er spillet buggy altså! Serveren er skikkelig dårlig. Er ute på pokestopjakt, men får ikke tatt halvparten fordi spillet henger seg..
Tenkte jeg skulle bruke lunsjen min på å ta noen av pokestopsa her, men brukte 25 min på å komme inn så det var ikke mye vits i :P

Veldig kjekt at svigermor har en i hagen. Det varierer hvilken, men ofte er der en. Jeg åpner appen, snur meg/kartet rundt og ser meg rundt, og så etter litt dukker det i alle fall minst en gang om dagen opp en i hagen :-)

Mannen lo av meg når jeg sendte ham skjermdump av at svigermor har pokemon på besøk. Skal du drive med det der, altså??? Det syntes han var til å le av, dummingen

Mannen sa i dag at han trodde ikke pokemon var noe for han likevel. Jeg bare "HALLO! Er du tulen? Du har jo fanget både pikachu,squirtle og charmander med alle over 300 CP. Er du KLAR over hva de blir til om du jobber litt for det eller??!" Han trodde det hadde klikka for meg :P

Jeg jakter som bare det på pikachu og charmander, men finner de ikke noen plass. Fått veldig mange andre da heldigvis :P

Bonus for en stakkar newbie, jeg aner ikke hvilke som er noe særlig å jakte på så jeg fanger bare de jeg finner jeg. Uten å tenke på hva de heter..

Men nå er jeg ikke langt unna level fem. Er da cluet at jeg må finne et gym (hvor er vanligvis de?) for at det skal bli gøy videre?

Bonus for en stakkar newbie, jeg aner ikke hvilke som er noe særlig å jakte på så jeg fanger bare de jeg finner jeg. Uten å tenke på hva de heter..

Men nå er jeg ikke langt unna level fem. Er da cluet at jeg må finne et gym (hvor er vanligvis de?) for at det skal bli gøy videre?

De gymmene jeg har sett er ved kirker, sykehus eller evt andre offentlige steder, monumenter osv.

Men man må slett ikke til gym. Etterhvert skal det komme mer til spillet, så man kan bytte med hverandre eller ha treningskamper mot venner, kan bli litt liv da :p

Tenkte jeg skulle bruke lunsjen min på å ta noen av pokestopsa her, men brukte 25 min på å komme inn så det var ikke mye vits i :P
Nei, skikkelig skuffende :o Fungerte såå fint ved lunsjtider i går.

Mannen sa i dag at han trodde ikke pokemon var noe for han likevel. Jeg bare "HALLO! Er du tulen? Du har jo fanget både pikachu,squirtle og charmander med alle over 300 CP. Er du KLAR over hva de blir til om du jobber litt for det eller??!" Han trodde det hadde klikka for meg :P

Jeg jakter som bare det på pikachu og charmander, men finner de ikke noen plass. Fått veldig mange andre da heldigvis :P
Har de begge men de er low cp :(

De gymmene jeg har sett er ved kirker, sykehus eller evt andre offentlige steder, monumenter osv.

Men man må slett ikke til gym. Etterhvert skal det komme mer til spillet, så man kan bytte med hverandre eller ha treningskamper mot venner, kan bli litt liv da :p
Jeg fant et stop på den lokale kirken her, så da har jeg vært der i alle fall. Vet ikke om noen andre som spiller pr nå. Men antar det et det når jeg kommer hjem. Et internasjonalt kart hadde merket av noe, men ikke hva det var, enten på nærbutikken eller skolen hjemme. Sikkert et stop der også, i så fall kan jeg gå innom der regelmessig...

Level 5 er oppnådd på dagens andre trilletur, da uten mannen som bare ler av meg.

Får ikke sitert Tamara, men utfra det min brukte på ca en time så holde den trolig ca tre timer, max.

Data trekker det ikke så mye av at det skremmer meg. Men mye strøm. Må finne frem den laderen når jeg kommer hjem ja. Mye trilleturer og der er jeg mer kjent på hvilke veier jeg kan gå på uten å havne inn i hager :-)
Jeg har en slik ekstralader just in case...
abcfc51a219eed5effac1a1897f95613

Back
Topp