Pokemon Go

Da har vi fått både charmander, bulbasur og squirtle i staben.
Ingen pikachu her enda.
På en time i dag fikk vi 14 stk, og 3 pokestops og en gym. Der satt det 3 stk fra samme lag som oss, så da fikk vi litt innføring i bruk av gym og slåssing. Skjønte ikke alt men..

Det han ene gutten sa er viktig å formidle til dere:

Husk å stenge for kamerafunksjonen. Også fysisk. For det mange ikke får med seg når de godkjenner appen er at kameraet filmer hele tiden, og du kan da risikere å filme (og da også bli filmet) andre mennesker, og dette blir da liggende ute på servere... Hadde vært en historie nå nettopp om en mann som hadde blitt saksøkt for å ha filmet en dame... Så vær litt obs
Jeg har kameraet stengt fysisk for med dekselet på mobilen heldigvis.

Ingen pikachu her enda.
På en time i dag fikk vi 14 stk, og 3 pokestops og en gym. Der satt det 3 stk fra samme lag som oss, så da fikk vi litt innføring i bruk av gym og slåssing. Skjønte ikke alt men..

Husk å stenge for kamerafunksjonen. Også fysisk. For det mange ikke får med seg når de godkjenner appen er at kameraet filmer hele tiden, og du kan da risikere å filme (og da også bli filmet) andre mennesker, og dette blir da liggende ute på servere... Hadde vært en historie nå nettopp om en mann som hadde blitt saksøkt for å ha filmet en dame... Så vær litt obs

Er jo knall umulig å fange pokemon med kameraet på, og mer strøm trekker det også, så det har jeg forlengst slått av :)

Kamera sperret med deksel. Og aktivt bare for å ta bilde av at eldstemann holder et par av dem. Ellers alltid av ja. Umulig å fange

Ingen pikachu her enda.

What!!! :o
Hadde aldri trodd du skulle laste det ned ;)

Er jo knall umulig å fange pokemon med kameraet på, og mer strøm trekker det også, så det har jeg forlengst slått av :)
Kamera sperret med deksel. Og aktivt bare for å ta bilde av at eldstemann holder et par av dem. Ellers alltid av ja. Umulig å fange
Ja samme her.

Morsomt å ta bilder i noen situasjoner men da har man som regel kontroll på bakgrunnen heldigvis :)

Hele 6 pokestops og en gym i gåavstand så trenger ikke inn til byen likevel. Men tar en tur i morra bare for å sjekke. Får man luckyegg når man passerer lever ti?

Hele 6 pokestops og en gym i gåavstand så trenger ikke inn til byen likevel. Men tar en tur i morra bare for å sjekke. Får man luckyegg når man passerer lever ti?
Heldig du.

Spent på å sjekke hjemme. Håp om det stop i alle fall

Jo, men likevel ville det visst filme... Så var viktig å dekke til :-)

Jeg har aldri hatt det på tror jeg, men det trekker voldsomt med strøm ja :-o

Hele spillet trekker strøm. Mye. En times tid så må jeg hjem og lade...

Haha,nei det var jo ikke meningen :-P
Men siden det snart er skolestart igjen følte vi kanskje at storebror burde ha prøvd... Sånn at han ikke ble helt utenfor....
Og det var jo gøy :-P
Haha ser der ja ;)

Trenger jo ikke holde mobilen hele tiden og fin i parker osv hvor man er langt unna biler ;)

Back
Topp