Stop er kjekt. Trenger demVi fant ikke så mange mens vi var på tur. Mest pokemonstops, eller hva det nå heter. Der du får flere baller.
Kan hende vi prøver en tur igjen i morgen. Fikk med ungene på en lang tur.
Her er manko på slikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stop er kjekt. Trenger demVi fant ikke så mange mens vi var på tur. Mest pokemonstops, eller hva det nå heter. Der du får flere baller.
Jeg fikk pikachu i dag brukte en incense som lokker til seg pokemon i 30 min.Jo da.
Jeg fant Pikachu på parkeringsplassen, men tror dere ikke han stakk av etter 3 baller
Vi har en pokestopp max 100 meter borti gataVi fant ikke så mange mens vi var på tur. Mest pokemonstops, eller hva det nå heter. Der du får flere baller.
Ja det er greit å vippe det under ;-)Og det gjør jeg automatisk med coveret
Hater å ha det flaksende rundt
Heldiggris, her jeg er går jeg to km. Og hjemme aner jeg ikke. Men trolig ganske langtVi har en pokestopp max 100 meter borti gata
Ja heldige sånn sett. Og en til 300 meter oppi veien.Heldiggris, her jeg er går jeg to km. Og hjemme aner jeg ikke. Men trolig ganske langt
Ja var det jeg tenkteDa er det mange av de samme
Jeg har 3 pokestops innenfor 100-200 meterHeldiggris, her jeg er går jeg to km. Og hjemme aner jeg ikke. Men trolig ganske langt
Ååh heldig! Nærmeste her er 5 km :OJeg har 3 pokestops innenfor 100-200 meter
Du hadde mange jeg aldri har sett!!
Utsikten fra huset mitt, så mangler ikke pokéstops i alle fall.
Kun små svake pokémon foreløbig...
Ja, å 3 til innforbi 500 meter, altså 6 pokestops innenfor 500 meter :-D veldig greit!Ååh heldig! Nærmeste her er 5 km :O
Vi har en pokestopp max 100 meter borti gata
Veldig enkelt å samle pokeballs daJa, å 3 til innforbi 500 meter, altså 6 pokestops innenfor 500 meter :-D veldig greit!
Ja i går gikk jeg tom for pokeballs så da gikk jeg til alle for å få nyeVeldig enkelt å samle pokeballs da
Jeg satt i lunsjen å henta på pokestopet vi har utenfor jobb eneste stedet det jeg oppholder meg over tid som er nært stopetJa i går gikk jeg tom for pokeballs så da gikk jeg til alle for å få nye
I dag regner det å det er så sykt kjedelig for ville vært ute å gått tur, men så har jeg iphone da som ikke tåler vann så blir vanskelig å samle Pokémons.. Noen tips til hva jeg kan gjøre med mobilen uten at den skal bli våt?
paraply?I dag regner det å det er så sykt kjedelig for ville vært ute å gått tur, men så har jeg iphone da som ikke tåler vann så blir vanskelig å samle Pokémons.. Noen tips til hva jeg kan gjøre med mobilen uten at den skal bli våt?