Funker dette kartet for dere? Nesten alt registrert informasjon ser ut til å ha blitt borte?
Hos meg også. Plutselig var det knapt noe i hele fylket mitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker dette kartet for dere? Nesten alt registrert informasjon ser ut til å ha blitt borte?
Nesten ikke noe i hele landet. Noe må ha gått feil.Hos meg også. Plutselig var det knapt noe i hele fylket mitt...
Åja, okei. For har bare sett at folk har samlet over 700stk, men om det er at de har fanget de samme om igjen.150. Det er de orginale. Men tipper de utvider med flere generasjoner etterhvert i spillet
Samme mange ganger jaÅja, okei. For har bare sett at folk har samlet over 700stk, men om det er at de har fanget de samme om igjen.
Jeg har fanget 419 stykker.Åja, okei. For har bare sett at folk har samlet over 700stk, men om det er at de har fanget de samme om igjen.
Skal på Natur-historisk museum på Tøyen i dag.
Kanskje jeg finner Pikachu da
Det skal visst være mange av den på Tøyen...I botanisk hage er det visst generelt sinnsykt mange Pokemoner, så kan godt hende du finner en Pikachu
Det skal visst være mange av den på Tøyen...
Da er det vel bare å pakke sekkenKan bekrefte at pikachu er det mange av på Tøyen rett uten for Munch museumet og i botanisk hage kryr det haha jeg har vært på jakt!
Da er det vel bare å pakke sekken
Da er det mange av de sammeÅja, okei. For har bare sett at folk har samlet over 700stk, men om det er at de har fanget de samme om igjen.
Så irriterende. Fant charmander igår, men han stakk og avJo da.
Jeg fant Pikachu på parkeringsplassen, men tror dere ikke han stakk av etter 3 baller
Plukket med meg denne nå, jeg
Ohh... Den var litt kul...
Det skal visst være mange av den på Tøyen...