Pokemon Go

Det ser du på pokedexen. Jeg har 57 ulike registrert (fordi man beholder selv om man overfører eller utvikler en pokemon, så har man hatt den liksom). Har fanget rundt 160 da.
Det var jo en del, ser nå at eg har fanget 63 ulike men finner ikke ut hvor mye eg har fanget til sammen, har gitt en del bort til professoren :-)

Tolker det som en spydighet når du skriver det sånn, og poengterer st det heter pokemon GO.
Du var det slett, slett ikke meningen som

(og dine svar virker spydige, sårende og ubehagelige, forøvrig. Men jeg velger å ikke tolke det sånn ibeste mening)

Du var det slett, slett ikke meningen som

(og dine svar virker spydige, sårende og ubehagelige, forøvrig. Men jeg velger å ikke tolke det sånn ibeste mening)

Da tror jeg vi to har en helt forskjellig måte å uttrykke oss på, for jeg skjønner ikke hva du mener i det hele tatt, samtidig som jeg har merket meg at jeg syns du ofte skriver på en skarp måte, men normalt har jeg bare tenkt at det er sånn du skriver, så jeg tolker det ikke så galt bestandig, har bare merket meg det. Denne gangen følte jeg derimot at det var ufint, så jeg valgte å påpeke det.

Vel. Den diskusjonen tror jeg vi gjør best i å ikke forfølge.

Jeg beklager om du følte det sånn, det var ikke sånn ment. Sorry.
Du har nok rett i at jeg utrykker meg ganske rett frem, men at en illustrasjon av fart i form av go, ikke drive ser jeg ikke hvordan skal være særdeles spydig. Og i så fall slett ikke mot deg i så fall heller.

Men vi utrykker oss nok ulikt og jeg beklager at det ble sånn.

For å holde tråden i rett fokus har jeg vært på tur med mann og barn. Vi gikk innom og tok stoppet to ganger, men ellers en øde stekning. Vi fanget to pokemon, guttungen den ene. Men fokuset var trilletur, ikke pokemon da. For meg. For guttungen var det spennende. Jeg var mest opptatt av å få km på eggene mine. Men mangler fortsatt to km. Så de klekker jeg nok i morgen.

Jeg har 15 baller. Trolig takket være level up. For vi fikk bare tre på stoppet over to ganger. Men nå har jeg ditt bringebær også. Skal testes.

Men burde høstet noen stop. Egentlig lite lyst å drive med det i hunderfossen, selv om jeg tipper det er minst et stop der?

Men fokus er og skal være ungene

Jeg har 15 baller. Trolig takket være level up. For vi fikk bare tre på stoppet over to ganger. Men nå har jeg ditt bringebær også. Skal testes.

Men burde høstet noen stop. Egentlig lite lyst å drive med det i hunderfossen, selv om jeg tipper det er minst et stop der?

Har ikke mer enn rundt 15 baller selv.
Du kan kanskje se etter stopp mens de store er opptatte og mini koser seg i vognen, men du har helt rett, ungene er viktigst

Har ikke mer enn rundt 15 baller selv.
Du kan kanskje se etter stopp mens de store er opptatte og mini koser seg i vognen, men du har helt rett, ungene er viktigst
Jeg snik-høster sikkert et stop eller to om der er, men jeg har nedlagt forbud mot at guttungen skal fange pokemon. Det kan han gjøre andre steder, vi betaler for å gå inn der og leke med det som er der. Så jeg skal ikke jakte selv. Men høste litt stop kanskje

Jeg og søstra mi sto sammen, hun traff han 6 ganger uten å få han,mens jeg brukte bare en ball. Mohahah:p
Da ble hun nok skuffet, men bra for deg:D Jeg gleder meg til jeg kommer opp i level, så jeg får litt kulere pokemon:-)

Tenker det samme selv. Skal i Bjørneparken til helgen, og har egentlig mobilforbud da :p

Storebror på 7 hadde jo sett dette på YouTube, og spurte så pent om vi kunne prøve... Og for at han ikke skulle være helt utenfor ved skolestart (regner med se fleste i klassen har prøvd) så måtte vi prøve...

Og nå er jo han hekta :-P

Så på 3 dager nå er vi på level 8 og har fanget over 100 pokemon :rolleyes:

Har ett stopp 100 meter borti veien her, og ett til 300 meter oppi veien. :-P

Back
Topp