Har fingert for meg når jeg har sittet i ca 20 km/t i køVi prøvde å kjøre et stykke i 20 km/t, funka ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fingert for meg når jeg har sittet i ca 20 km/t i køVi prøvde å kjøre et stykke i 20 km/t, funka ikke
Det var jo en del, ser nå at eg har fanget 63 ulike men finner ikke ut hvor mye eg har fanget til sammen, har gitt en del bort til professorenDet ser du på pokedexen. Jeg har 57 ulike registrert (fordi man beholder selv om man overfører eller utvikler en pokemon, så har man hatt den liksom). Har fanget rundt 160 da.
Du var det slett, slett ikke meningen somTolker det som en spydighet når du skriver det sånn, og poengterer st det heter pokemon GO.
Du var det slett, slett ikke meningen som
(og dine svar virker spydige, sårende og ubehagelige, forøvrig. Men jeg velger å ikke tolke det sånn ibeste mening)
Har ikke mer enn rundt 15 baller selv.Jeg har 15 baller. Trolig takket være level up. For vi fikk bare tre på stoppet over to ganger. Men nå har jeg ditt bringebær også. Skal testes.
Men burde høstet noen stop. Egentlig lite lyst å drive med det i hunderfossen, selv om jeg tipper det er minst et stop der?
Men fokus er og skal være ungene
Jeg snik-høster sikkert et stop eller to om der er, men jeg har nedlagt forbud mot at guttungen skal fange pokemon. Det kan han gjøre andre steder, vi betaler for å gå inn der og leke med det som er der. Så jeg skal ikke jakte selv. Men høste litt stop kanskjeHar ikke mer enn rundt 15 baller selv.
Du kan kanskje se etter stopp mens de store er opptatte og mini koser seg i vognen, men du har helt rett, ungene er viktigst
Helt fantastisk sted den havnet, smakte den godt
Helt fantastisk sted den havnet, smakte den godt
Da ble hun nok skuffet, men bra for deg Jeg gleder meg til jeg kommer opp i level, så jeg får litt kulere pokemonJeg og søstra mi sto sammen, hun traff han 6 ganger uten å få han,mens jeg brukte bare en ball. Mohahah
Ah. da vet jeg detDet er ca 32 km/t
Kun femten ballet igjen. Må nok til byen når jeg skal handle og ta en liten tur på pokestopsene.Hmmm..
Nesten ikke baller igjen.
Skal på ukeshandel senere i dag.
Kanskje stoppe ved noen Pokestopp på veien...
Passende plassering
Tenker det samme selv. Skal i Bjørneparken til helgen, og har egentlig mobilforbud daJeg har 15 baller. Trolig takket være level up. For vi fikk bare tre på stoppet over to ganger. Men nå har jeg ditt bringebær også. Skal testes.
Men burde høstet noen stop. Egentlig lite lyst å drive med det i hunderfossen, selv om jeg tipper det er minst et stop der?
Men fokus er og skal være ungene
Jeg rakk bare å bruke 2 baller før han stakk :-/ liksom min favoritt pokemonSløste bort 8 baller på han i går,men fikk han ikke
Fikk han istad. Ett bringebær og en pokeballJeg rakk bare å bruke 2 baller før han stakk :-/ liksom min favoritt pokemon