Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk akkurat 3 km. Gikk til sentrum,brukte 1 time. Måtte gå tidlig så ingen barn så megOi... Hvor bor du, når du kan få så mye på en enkelt tur? Bor så langt ute jeg, at jeg kan gå i 1,5 time og bare fange 5 pokemons og har et enkelt pokestop på veien (som jeg selvf. kommer innom flere ganger på samme tur).
Sløste bort 8 baller på han i går,men fikk han ikke
Det blir mye trim denne mndEn ekte jeger du
Det blir mye trim denne mndEn ekte jeger du
Bringebær??Fangsten på morgenturen ble 58 pokeballer, 16 bringebær og mye annet. To egg ble klekket og mange dyr på tatt
De kan du gi til pokemon som hopper ut av egget for å minske sjansen for at de gjør det neste gang.Bringebær??
Ja,lærte det av broren min. De kan bli lettere å fange hvis du gir dem et bær først.Bringebær??
Ja bringebær er noe man kan gi en pokemon for å smiske litt,sånn det kanskje blir litt lettere å fange demBringebær??
Hvor fort vet jeg ikke. Men den registrere heller ikke hvis du sykler fort.Noen som vet hvor fort man kan bevege seg for at spillet skal registreres km?
Når eg tar bussen så ser eg at det blir lite registrert på km.
Fikk tak i han ja
Sønnen min har den også Jeg synes den er litt søt jeg
Jeg tror du må gåNoen som vet hvor fort man kan bevege seg for at spillet skal registreres km?
Du skal gå, så bussen skal ikke registreres nei. Gå/jogge-tempoNoen som vet hvor fort man kan bevege seg for at spillet skal registreres km?
Jeg og søstra mi sto sammen, hun traff han 6 ganger uten å få han,mens jeg brukte bare en ball. MohahahSønnen min har den også Jeg synes den er litt søt jeg
Jeg og søstra mi sto sammen, hun traff han 6 ganger uten å få han,mens jeg brukte bare en ball. MohahahSønnen min har den også Jeg synes den er litt søt jeg
Du skal gå, så bussen skal ikke registreres nei. Gå/jogge-tempo