Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ett idag på pokestopet på jobb. 5 km egg. Så ut å gå.Jeg har fått dem på pokestop. Tilsammen seks stykket, fem på fem km og et på ti, så det er bare å gå...
Jeg fikk et egg idag. Så nå må jeg ut å gåDu må ha den i en inkubator, og så gå så langt som det står du må, med spillet åpent.
Jeg fikk et egg idag. Så nå må jeg ut å gå
Vet faktisk ikke. Jeg har det aktivt i alle fall. Så finner jeg gjerne en pokemon eller to på veien også. Selv i mitt relativt øde landskap har jeg vel fanget ti i dag. (takket være at svigermor har en i hagen jevnt og trutt da)Fikk ett idag på pokestopet på jobb. 5 km egg. Så ut å gå.
Men må man ha skjermen på hele tiden for at den skal telle eller holder det at appen kjører i bakgrunnen?
Skjermen min går så fort mørk, så slitsomt å glo på den skjermen overalt der jeg bor. Finner sjelden noen i området uansett.. Må ned til sentrum for flere og for pokestops.Vet faktisk ikke. Jeg har det aktivt i alle fall. Så finner jeg gjerne en pokemon eller to på veien også. Selv i mitt relativt øde landskap har jeg vel fanget ti i dag. (takket være at svigermor har en i hagen jevnt og trutt da)
Og gikk langt nok til å få et på fem km til å bli en pokemon, nå må jeg gå fem til...og har et på vent.
Har sjokoladecravings, så like før jeg går de fem km det faktisk er tim butikkenBlir noen turer da ja tror spillet har motivert meg og frøkna til fler småturer enn vi pleier
Det blir koseligSå dumt!
Nå har kompisen til søstra mi også begynt å spille, så om en stund skal vi kjøre oss en tur alle tre og nerde oss
Har sjokoladecravings, så like før jeg går de fem km det faktisk er tim butikken
Men føttene er utslitte etter 22000 skritt på jobb idag
Haha. Liker tankegangen din!! Mindre dårlig samvittighetMen er vel lov med litt sjokolade hvis man går en mil for den
Og har du egg får du klekket på veienHaha. Liker tankegangen din!! Mindre dårlig samvittighet
Har 5 km egg.Og har du egg får du klekket på veien
Pleier du å få de i huset?:OIngen Pokemon i stuen min i kveld
Det pleier å komme en innom nå og da..Pleier du å få de i huset?:O
Så heldig daDet pleier å komme en innom nå og da..
Der kom en Paras visst, hjelper å klage
Varierer veldig hvor mange som er i området her også.Så heldig da
Jeg gikk 2.7km igår i nabolagene og fikk bare en...