Pokemon Go

Ja elsker det :) men savner at jeg bor så langt unna alt :(

Jeg har fått dem på pokestop. Tilsammen seks stykket, fem på fem km og et på ti, så det er bare å gå...
Fikk ett idag på pokestopet på jobb. 5 km egg. Så ut å gå.

Men må man ha skjermen på hele tiden for at den skal telle eller holder det at appen kjører i bakgrunnen?

Fikk ett idag på pokestopet på jobb. 5 km egg. Så ut å gå.

Men må man ha skjermen på hele tiden for at den skal telle eller holder det at appen kjører i bakgrunnen?
Vet faktisk ikke. Jeg har det aktivt i alle fall. Så finner jeg gjerne en pokemon eller to på veien også. Selv i mitt relativt øde landskap har jeg vel fanget ti i dag. (takket være at svigermor har en i hagen jevnt og trutt da)
Og gikk langt nok til å få et på fem km til å bli en pokemon, nå må jeg gå fem til...og har et på vent.

Vet faktisk ikke. Jeg har det aktivt i alle fall. Så finner jeg gjerne en pokemon eller to på veien også. Selv i mitt relativt øde landskap har jeg vel fanget ti i dag. (takket være at svigermor har en i hagen jevnt og trutt da)
Og gikk langt nok til å få et på fem km til å bli en pokemon, nå må jeg gå fem til...og har et på vent.
Skjermen min går så fort mørk, så slitsomt å glo på den skjermen overalt der jeg bor. Finner sjelden noen i området uansett.. Må ned til sentrum for flere og for pokestops.

Blir noen turer da ja :) tror spillet har motivert meg og frøkna til fler småturer enn vi pleier
Har sjokoladecravings, så like før jeg går de fem km det faktisk er tim butikken :p

Men føttene er utslitte etter 22000 skritt på jobb idag :p

Så dumt!

Nå har kompisen til søstra mi også begynt å spille, så om en stund skal vi kjøre oss en tur alle tre og nerde oss :P
Det blir koselig:-)

Har sjokoladecravings, så like før jeg går de fem km det faktisk er tim butikken :p

Men føttene er utslitte etter 22000 skritt på jobb idag :p

Men er vel lov med litt sjokolade hvis man går en mil for den :D

Og har du egg får du klekket på veien :-)
Har 5 km egg.

Endte med gåtur til kiosken. Kun 1.14 km på egget. Men mer enn ingenting.
Tordner og lyner ute nå uansett så vil ikke gå ut:p

Ingen Pokemon i stuen min i kveld :(

Har visst begynt å spille det jeg og.. skulle jo bare prøve det ut, men nå tar jeg jo frem mobilen hver gang jeg går ut døra her for å jakte på pokemon :-P

Svigermor har også jevnlig en i stua eller hagen. Jeg har forøvrig fanget 73

Back
Topp