Pokemon Go

Har fanget 58 stk. Men fanger ikke dem samme,det har jeg ikke pokeballer til :p

Det var jo litt av en sengekamerat....

Jeg fikk den der i går. Men det var ute på et jorde

Jeg har også tatt mange av de samme. For xp og for candy

Æsj, mannen har gått ut med søpla.
Hvordan kan han finne på noe slikt, er jo et Pokestop 20 m fra søplekonteineren, og han spiller ikke en gang :P

Nå skal jeg på min nystartede morgentur. Tredje tur de siste dagene. Barna og mannen sover, så jeg drar på jakt :hilarious:

Varierer veldig hvor mange som er i området her også.
Fikk en Eevee ved butikken før i dag som var akkurat den jeg trengte for å få nok godter til oppgradere
Har ikke fått oppgradert en eneste en enda. Altså evolvet. Må nok komme meg å gå noe i sentrum. Rundt parken.

Eneste er det er en flokk terner der. Irriterende fugler som flyr i hodene på folk rundt der

Har også bare fanget 44 til nå. Bor ganske langt ute på landet, så jeg fanger flest på vei til jobb, hvor jeg kommer inn i litt mere siviliserte områder. :D

Fangsten på morgenturen ble 58 pokeballer, 16 bringebær og mye annet. To egg ble klekket og mange dyr på tatt :D

Fangsten på morgenturen ble 58 pokeballer, 16 bringebær og mye annet. To egg ble klekket og mange dyr på tatt :D

Oi... Hvor bor du, når du kan få så mye på en enkelt tur? Bor så langt ute jeg, at jeg kan gå i 1,5 time og bare fange 5 pokemons og har et enkelt pokestop på veien (som jeg selvf. kommer innom flere ganger på samme tur). :p

Back
Topp