Pokemon Go

To km egg har jeg ikke fått, bare fem og ti.

Fikk en sånn i et egg i dag, jeg også ;p da hadde jeg to, så mangler noen til før det blir en Raichu :p
De sier vist du forlater en pokemon 4 ganger så skal pikachu dukke opp 4 gangen men om dette stemmer vet eg ikke,har ikke testa det ut ennå.

De sier vist du forlater en pokemon 4 ganger så skal pikachu dukke opp 4 gangen men om dette stemmer vet eg ikke,har ikke testa det ut ennå.

dette gjelder kun i begynnelsen når du får velge mellom de tre startpokemomeme.

Siden jeg ikke har noe forhold til pokémon fra før så har jeg ikke noe sånt forhold til dem. Men har skjønt at den gule der er gjev da.
Har ikke funnet ham selv. Er jo også bare level 7 da

Pikachu var den jeg fanget først:-) Gikk fra de start pokemonene 4 ganger så poppet den opp:-)

Fikk pikachu i dag :)

Ble tom for pokéballer i dag, mens jeg hadde insence aktivert! Skikkelig kjipt! Var ikke i nærheten av pokéstop heller...

Ble tom for pokéballer i dag, mens jeg hadde insence aktivert! Skikkelig kjipt! Var ikke i nærheten av pokéstop heller...
Traff han 7 (!) ganger i går, uten å få den :sour:

Så dumt!

Nå har kompisen til søstra mi også begynt å spille, så om en stund skal vi kjøre oss en tur alle tre og nerde oss :P

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp