Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er min :-D gjemte seg i en 2 km egg <3
De sier vist du forlater en pokemon 4 ganger så skal pikachu dukke opp 4 gangen men om dette stemmer vet eg ikke,har ikke testa det ut ennå.Fikk en sånn i et egg i dag, jeg også ;p da hadde jeg to, så mangler noen til før det blir en Raichu
Har også lyst på en slik..Her er min :-D gjemte seg i en 2 km egg <3
De sier vist du forlater en pokemon 4 ganger så skal pikachu dukke opp 4 gangen men om dette stemmer vet eg ikke,har ikke testa det ut ennå.
En del mer cp enn minHer er min :-D gjemte seg i en 2 km egg <3
Nei det er sant men pikachu er jo det pokemonen som ligger nærmest mitt hjerte iallefall, fikk godt forhold til han gjennom serien osv <3En del mer cp enn min
Men kommer nok aldri til å bruke pikachu i kamp uansett da ❤
Haha da er det jamen godt eg ikke har testa det :-Ddette gjelder kun i begynnelsen når du får velge mellom de tre startpokemomeme.
Haha da er det jamen godt eg ikke har testa det :-D
Nettopp så må jo nesten ha han også ❤Nei det er sant men pikachu er jo det pokemonen som ligger nærmest mitt hjerte iallefall, fikk godt forhold til han gjennom serien osv <3
Her er min :-D gjemte seg i en 2 km egg <3
Er snart level 17, og har ikke han jeg hellerSiden jeg ikke har noe forhold til pokémon fra før så har jeg ikke noe sånt forhold til dem. Men har skjønt at den gule der er gjev da.
Har ikke funnet ham selv. Er jo også bare level 7 da
Så høyt kommer jeg ikke på lenge.Er snart level 17, og har ikke han jeg heller
Er oppe i 43 nå! Endelig Men send gjerne noen!Kan få noen av meg
Har over 150 stk...
Traff han 7 (!) ganger i går, uten å få denFikk pikachu i dag
Ble tom for pokéballer i dag, mens jeg hadde insence aktivert! Skikkelig kjipt! Var ikke i nærheten av pokéstop heller...
Fikk pikachu i dag
Ble tom for pokéballer i dag, mens jeg hadde insence aktivert! Skikkelig kjipt! Var ikke i nærheten av pokéstop heller...