Pokemon Go

Takk fant ut litt i alle fall.

Fått tatt noen pokestop på CC. Men ser ikke bort fra trilletur til kirka i morgen også. Men da med noen baller i baggasjen så jeg kan ta de jeg finner på min vei

Godt spørsmål!!
Men slik som nå er bagen full igjen og vil ikke slette noe :p
Vis vedlegget 188578
Lucky egg gir deg dobbel XP på alt i 30 minutter
Incense vil lokke Pokemon til deg i 30 minutter

Saml godter opp til at du kan evolve.
Dersom du evolver til en du ikke har får du normalt sett 1.000 XP, til en du har får du 500 XP.
Aktiviser en pokestop slik at den tiltrekker seg Pokemon sammen med Lucky egg og Incense.
Alle Pokemon du får da gir det dobbel XP, evolve det du kan og få dobbel XP på det (2.000 eller 1.000).
Man går fort opp i level da.

De andre bruker du til å gjøre Pokemonene dine friske igjen dersom de har blitt skadet i en gym

Lucky egg gir deg dobbel XP på alt i 30 minutter
Incense vil lokke Pokemon til deg i 30 minutter

Saml godter opp til at du kan evolve.
Dersom du evolver til en du ikke har får du normalt sett 1.000 XP, til en du har får du 500 XP.
Aktiviser en pokestop slik at den tiltrekker seg Pokemon sammen med Lucky egg og Incense.
Alle Pokemon du får da gir det dobbel XP, evolve det du kan og få dobbel XP på det (2.000 eller 1.000).
Man går fort opp i level da.

De andre bruker du til å gjøre Pokemonene dine friske igjen dersom de har blitt skadet i en gym
Har brukt en del allerede og hatt noen kamper i gym ;)
Er level11 og tenker å spare opp masse weedle, rattata candy osv før jeg bruker Lucky egg og brukt en incense når parken i tillegg var full av lure :D gikk nesten på dem ;)

Bare utrolig mange pokestop her og vil ikke bruke penger så sparer de man ikke får mange av :)

Har brukt en del allerede og hatt noen kamper i gym ;)
Er level11 og tenker å spare opp masse weedle, rattata candy osv før jeg bruker Lucky egg og brukt en incense når parken i tillegg var full av lure :D gikk nesten på dem ;)

Bare utrolig mange pokestop her og vil ikke bruke penger så sparer de man ikke får mange av :)
Bruker ikke penger på det spillet jeg heller.
Er forresten level 16 :)

Dette er en oddish, som er utviklet to ganger :p

Såg det når jeg gikk inn å såg etter du skrev den var ferdig utviklet. Har oddish og og nærmer meg nok candy til å lage til nivå 2 så da har jeg visst snart alle 3 der da. Såg og at jeg har en annen ferdig utviklet når jeg så nå. Rhydon, men der har jeg ikke den som er før den en gang. Det er jo litt feil når du sier det :-)

Var level 1 på torsdag og med bekkenløsning syns jeg det er bra å ha kommet såpass langt ;)
Får ikke beveget meg veldig mye ute men har hvert effektiv når jeg har hvert ute :)
Jeg begynte på søndag for 1,5 uker siden, dagen etter det ble sluppet i Norge.
Jobbet fult forrige uke da så veldig fornøyd med å ha klart å komme så langt...

I går fikk jeg "mye" baller for meg å være, med både mitt etterhvert faste stopp på kirka og en tur på CC. I forhold til dem som er aktive, drar til Frognerparken eller sånn, så er det jo ingenting, men jeg har ikke tatt av. Jeg er level 7 og har høyeste cp på 158. Men jeg koser meg på mitt nivå, ikke gym (de finner jeg nesten aldri, sett to stykker totalt) enda, men rolig jakt på baller, egg (og gå, gå, gå) og pokemon.

Bare det at jeg må gå et par km til det eneste stoppet her gjør jo at jeg får klekket eggene før jeg får for mange... Det blir en slags balanse for et ikke for aktivt spill.

At den bryter seg ut er såvidt jeg har forstått ikke at det henger seg, men at vanskelige pokemon ikke så lett lar seg fange.

Back
Topp