Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det hvert mulig skulle du fått noen.Har INGEN pokeballer. Smerten er uutholdelig.
Vis vedlegget 188576
Hadde det hvert mulig skulle du fått noen.
Hadde full bag og min søster slettet nesten 50 baller!!! Hadde nesten 200 men allikevel
Lucky egg gir deg dobbel XP på alt i 30 minutter
Ja ikke sant og fanger alle jeg kanEr vel bare å fange masse pokemon så lages det jo plass for andre items?
Har brukt en del allerede og hatt noen kamper i gymLucky egg gir deg dobbel XP på alt i 30 minutter
Incense vil lokke Pokemon til deg i 30 minutter
Saml godter opp til at du kan evolve.
Dersom du evolver til en du ikke har får du normalt sett 1.000 XP, til en du har får du 500 XP.
Aktiviser en pokestop slik at den tiltrekker seg Pokemon sammen med Lucky egg og Incense.
Alle Pokemon du får da gir det dobbel XP, evolve det du kan og få dobbel XP på det (2.000 eller 1.000).
Man går fort opp i level da.
De andre bruker du til å gjøre Pokemonene dine friske igjen dersom de har blitt skadet i en gym
Bruker ikke penger på det spillet jeg heller.Har brukt en del allerede og hatt noen kamper i gym
Er level11 og tenker å spare opp masse weedle, rattata candy osv før jeg bruker Lucky egg og brukt en incense når parken i tillegg var full av lure gikk nesten på dem
Bare utrolig mange pokestop her og vil ikke bruke penger så sparer de man ikke får mange av
Dette er en oddish, som er utviklet to ganger
Var level 1 på torsdag og med bekkenløsning syns jeg det er bra å ha kommet såpass langtBruker ikke penger på det spillet jeg heller.
Er forresten level 16
Jeg begynte på søndag for 1,5 uker siden, dagen etter det ble sluppet i Norge.Var level 1 på torsdag og med bekkenløsning syns jeg det er bra å ha kommet såpass langt
Får ikke beveget meg veldig mye ute men har hvert effektiv når jeg har hvert ute
Masse lykke til, og kos degDa har jeg begynt! Gleder meg til jakt i morgen!
TakkMasse lykke til, og kos deg
Her er min :-D gjemte seg i en 2 km egg <3Gjemt inni et 2km egg ❤
Vis vedlegget 188557