Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fanget akkurat denne på tur. Brøt seg ut av ballen minst 5 ganger før den endelig ble. Kanskje opp mot 8 ganger og. Litt usikker, men var ikke lett å fange vertfall. Tror dei høyeste jeg har funnet ellers har vært mellom 100-150 i CP liksom
Det greie med eggene er jo at man får mer candy enn når man fanger enGjemt inni et 2km egg ❤
Vis vedlegget 188557
Ikke noe problem herEr spillet nede? Kommer ikke inn.
Ja og man kan virkelig få alle type pokemon i detDet greie med eggene er jo at man får mer candy enn når man fanger en
Er spillet nede? Kommer ikke inn.
Søsteren min leste at serveren hadde kræsjet for dem med trainer's club innlogging.
Vi kommer oss heller ikke inn.
Bare jeg som blir litt irritert når jeg finner ferdig utviklede pokemon? vil jo utvikle dem seeeelv
Er den ferdig utviklet denne? Hahaha. Så peiling har jeg pokemon var egentlig etter min tid, så det var mer enn hva jeg visste
Jeg trenger flere oddish'er for å gjøre det samme.Dette er en oddish, som er utviklet to ganger
Jeg trenger flere oddish'er for å gjøre det samme.
Har bare fått utviklet til nivå 2..
Samme fikk jeg å
Fanget akkurat denne på tur. Brøt seg ut av ballen minst 5 ganger før den endelig ble. Kanskje opp mot 8 ganger og. Litt usikker, men var ikke lett å fange vertfall. Tror dei høyeste jeg har funnet ellers har vært mellom 100-150 i CP liksom
Jeg har fått dem på pokestop. Tilsammen seks stykket, fem på fem km og et på ti, så det er bare å gå...Hvordan får man egg til å hatche egentlig? Grønn her
Hvordan får man egg til å hatche egentlig? Grønn her
Finnes det, for dem av oss som ikke kan pokemon fra før, eb oversikt over hva som evolves til hva? Greit å vite