Ja, for poeng og godteriFanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, for poeng og godteriFanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?
Ja, Eg gjor ikke dette i starten pga eg forstod ikke hvofor man skulle det. Nå har eg forstått det :-D du kan gi dem du har fra før til professoren og få candy også kan du utvikle pokemon når man har nok candy til det. Lurt å utvikle den med høyest xp eller cp litt usikker hva det heter nåFanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?
Ja, Eg gjor ikke dette i starten pga eg forstod ikke hvofor man skulle det. Nå har eg forstått det :-D du kan gi dem du har fra før til professoren og få candy også kan du utvikle pokemon når man har nok candy til det. Lurt å utvikle den med høyest xp eller cp litt usikker hva det heter nå
CP
Ja, det kom jeg på etter at jeg hadde spurt. Men jeg syns det er litt irriterende å bruke pokeballer på slike, hehe. Har fått vært på noen pokestop idag, da. Fått endel.
Men hvor finner man professoren?
Og på ene polestopen hadde noen lagt ut et module som visstnok skal gi oss andre benefits. Hvilke da? Fikk bare tre pokeballer.
CP
Ja, det kom jeg på etter at jeg hadde spurt. Men jeg syns det er litt irriterende å bruke pokeballer på slike, hehe. Har fått vært på noen pokestop idag, da. Fått endel.
Men hvor finner man professoren?
Og på ene polestopen hadde noen lagt ut et module som visstnok skal gi oss andre benefits. Hvilke da? Fikk bare tre pokeballer.
Får prioritere, har du allerede en sterk pokemon av den typen som er utviklet, og du har lite baller, er det jo bare å drite i det. du overfører pokemon til professoren ved å gå inn på pokemonen du vil overføre, og blar ned til du ser knappen hvor det står "transfer". Trykk der
Hvordan trener man pokemonen?
Fant rett så mange på den lille turen jeg vet ute selv, men fanget ikke så mange av dem siden jeg har litt få baller.Fanget 8 på turen med hundene
God plan det.Er det veldig utspekulert av meg dersom jeg tar med barna på den lekeplassen i Frognerparken som de liker så godt i morgen
Utsikten fra huset mitt, så mangler ikke pokéstops i alle fall.
Kun små svake pokémon foreløbig...
Oooh, så heldig. Over 5 km til nærmeste her. Sånn er det å bo på bygda.
Man kan ikke trene slik som i spillene før, men man kan gå til en gym og prøve seg.
Nei, da får du drevet med pokemon og de får lekt Koselig for både deg og barnaEr det veldig utspekulert av meg dersom jeg tar med barna på den lekeplassen i Frognerparken som de liker så godt i morgen