Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig du er.
Utsikten fra huset mitt, så mangler ikke pokéstops i alle fall.
Kun små svake pokémon foreløbig...
Bor jo midt i sentrum omtrent jegSå heldig du er.
Har bare et stopp her, 4 km til neste...
Men nå bor jeg også på landet
Forsåvidt ja.
Men da kommer altså spm igjen
Jeg må tilbake og se til / hente dem?
Eller kan jeg sette igjen en på en gym på Gjøvik om jeg finner, og ikke bry meg med at jeg vel aldri skal tilbake dit før neste sommer?
Jeg bor langt ute på landet, men dersom man ser bort fra baller så er det ganske fint herBor jo midt i sentrum omtrent jeg
Får man belønning dersom man vinner?Nei. Hvis du bare trener der blir pokemonen aldri igjen. Hvis du har mulighet til å sette fra deg en pokemon der, blir den der til den evt blir beseiret av en motstander. Da dukker den opp hos deg igjen.
Får man belønning dersom man vinner?
Ok, takk for svarTror det bare er litt erfaringspoeng, muligens økt styrke på pokemonen, og om du har mulighet til å ta over en gym kan man tjene penger hvis du har kontrollen en stund.
Et spm til.
Bruker dere (mye) penger på dette?
Jeg har liksom en sperre på å bruke penger på det.
Men jeg fikk tre baller på det stoppet sist. Det var tre. Jeg må bosette meg der oppe ved kirka da for å få nevneverdig flere....
Så bra, i tilfelle jeg finner et gymNei. Hvis du bare trener der blir pokemonen aldri igjen. Hvis du har mulighet til å sette fra deg en pokemon der, blir den der til den evt blir beseiret av en motstander. Da dukker den opp hos deg igjen.
Lastet ned appen 14 juli står det her.. er fortsatt level 8, fanget 136 pokemon, men mange like.Dere som er så mye lenger enn meg. Begynte før det kom til landet antar jeg. Men hvor lenge?
Jeg vet at jeg også ligger etter fordi jeg ikke oppsøker sånne parker som Tamara har vært i, men altså. Hvor lenge har dere spilt. I forhold til level?
Jeg lastet ned torsdag kveld. Level 6 nå. (aldri sett en gym, vært på et stop en gang)
Fanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?
For det meste.Fanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?
Ja såklart. Får jo poeng.Fanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?
Det ser ut som det jeg gjorde i Frognerparken på fredagSitter i parken å koser oss på litt jakt og piknik