Pokemon Go

ff5de147995d3c51088d27d76076c553

Utsikten fra huset mitt, så mangler ikke pokéstops i alle fall.

202802d77bc2804e056dde499d24e1ee

Kun små svake pokémon foreløbig...

Jeg går et par km til nærmeste stopp, som er det eneste jeg vet om i gangavstand.

Spent når jeg kommer hjem

Forsåvidt ja.

Men da kommer altså spm igjen
Jeg må tilbake og se til / hente dem?

Eller kan jeg sette igjen en på en gym på Gjøvik om jeg finner, og ikke bry meg med at jeg vel aldri skal tilbake dit før neste sommer?

Nei. Hvis du bare trener der blir pokemonen aldri igjen. Hvis du har mulighet til å sette fra deg en pokemon der, blir den der til den evt blir beseiret av en motstander. Da dukker den opp hos deg igjen.

Et spm til.

Bruker dere (mye) penger på dette?

Jeg har liksom en sperre på å bruke penger på det.

Men jeg fikk tre baller på det stoppet sist. Det var tre. Jeg må bosette meg der oppe ved kirka da for å få nevneverdig flere....

Jeg har brukt 220 kr, og det har jeg brukt på pokeballer og incense, siden jeg bor et sted uten verken pokemon eller pokestops, og nå som jeg har kommet opp i nivå får jeg så mye potions jeg ikke trenger de gangene jeg besøker pokestops, får lite baller. Så tenker de pengene er så vi kan ha litt underholdning på tur, og bidra til at spillet blir utviklet videre :)

Nei. Hvis du bare trener der blir pokemonen aldri igjen. Hvis du har mulighet til å sette fra deg en pokemon der, blir den der til den evt blir beseiret av en motstander. Da dukker den opp hos deg igjen.
Så bra, i tilfelle jeg finner et gym

Dere som er så mye lenger enn meg. Begynte før det kom til landet antar jeg. Men hvor lenge?

Jeg vet at jeg også ligger etter fordi jeg ikke oppsøker sånne parker som Tamara har vært i, men altså. Hvor lenge har dere spilt. I forhold til level?

Jeg lastet ned torsdag kveld. Level 6 nå. (aldri sett en gym, vært på et stop en gang)
Lastet ned appen 14 juli står det her.. er fortsatt level 8, fanget 136 pokemon, men mange like.
Jeg spiller ikke hver dag. Har hverken tid eller lyst til det. Men vi har satt av en time i dag til jakt.

Lastet ned 16/7, er level 16 og bruker ikke penger på det :)

Fanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?

Fanger dere alle pokemon dere kommer over selv om dere har de fra før og de er lavt lvl?

Fanger hvis de tilhører en type jeg ikke har utviklet versjon av så jeg kan få candy, eller hvis jeg har brukt et lucky egg, for man får erfaringspoeng for å fange pokemon man har fra før også, så man går opp i level og kan finne nye pokemon. Men jeg har sluttet p fange rattata og pidgey, for eksempel, med mindre jeg har et lucky egg altså.

Sånt har jeg aldri opplevd kun et stop alene.

Fant en gym i dag, valgte rød. Det er dog ikke særlig vits når min sterkeste hadde 147 og den svakeste der over 800, men jeg trente bare for gøy da.

Er stop jeg trenger. Tom for baller. Ser mange jeg ikke får tatt

Back
Topp