Pokemon Go

Begynte lørdag 16. :) Er level 10 (snart 11), men vi har pokestop rett utenfor, så får en del gratis der :p

Går mye opp i level på samme måte som Gressenka; evolverer en del selv :)

Bruker IKKE ekte penger :)

Et spm til.

Bruker dere (mye) penger på dette?

Jeg har liksom en sperre på å bruke penger på det.

Men jeg fikk tre baller på det stoppet sist. Det var tre. Jeg må bosette meg der oppe ved kirka da for å få nevneverdig flere....

Bruker ikke penger, nei. Har et prinsipp om å ikke bruke penger på sånt. Blir for teit for meg. :P

Godt det er flere enn meg som ikke bruker penger.

Problemet mitt et mangle på tilgang på stop

Så på et kart hjemme da at jeg kan dra til kommunesenteret (å gå tar, har sjekka, nesten halvannen time) og der er de flere litt tett.
Det hjelper nok mer enn å gå 20 min for det eneste ene her.

Jeg skal se om jeg klarer snappe det stoppet vi kjører forbi på vei til svigerfar i dag, rakk det ikke sist.

Hva er egentlig forskjellen på de vanlige røde og de blå ballene?

Hva er egentlig greia med at så mange spiller på natta? Har det noe med spillet å gjøre eller er det bare folk som er hekta og ikke klarer å stoppe?? :p Var flere ute å jakta utenfor huset inatt det er jeg sikker på..

Hva er egentlig greia med at så mange spiller på natta? Har det noe med spillet å gjøre eller er det bare folk som er hekta og ikke klarer å stoppe?? :p Var flere ute å jakta utenfor huset inatt det er jeg sikker på..
Er det ikke noe med at også i Pokemon verden er det natt- og dagdyr :rolleyes:
Enkelte Pokemon er lettere å få tak i på dagen, andre på natten

Et spm til.

Men jeg fikk tre baller på det stoppet sist. Det var tre. Jeg må bosette meg der oppe ved kirka da for å få nevneverdig flere....
Ingen. Har ikke tenkt å starte med det heller. Synes det er litt juks

Trilletur til kirka.

Fikk mitt første egg. Og to nye baller, trengs. For jeg var tom

Slo meg ned her på en plass å sitte og sitter til jeg kan ta den igjen? Nydelig vær og babyen sover.

Skal jeg spare på egget til høyere level enn 6, eller bare legge det i inkubatoren og begynne å jobbe på de 5 km jeg må gå for å klekke det? Det frister. Det er jo gøy??

Trilletur til kirka.

Slo meg ned her på en plass å sitte og sitter til jeg kan ta den igjen? Nydelig vær og babyen sover.

Skal jeg spare på egget til høyere level enn 6, eller bare legge det i inkubatoren og begynne å jobbe på de 5 km jeg må gå for å klekke det? Det frister. Det er jo gøy??
Det tar noen minutter før du kan ta den igjen.
Kan spare egget sålenge du vil

Det tar noen minutter før du kan ta den igjen.
Kan spare egget sålenge du vil
Ja. Tatt den for tredje gang nå, 4-5 minutter å vente.

Vet jeg kan spare. Men er det noen grunn til å spare? Nå har jeg to, så jeg antar jeg starter det ene når jeg går "hjem", hvilket ikke er fem km da så jeg får ikke klekket det nå. Men det er greit

Trilletur til kirka.

Inkubatoren du har nå varer jo evig så ville brukt egget.
Egg får du nok om flere av etterhvert uansett :)

Ja. Tatt den for tredje gang nå, 4-5 minutter å vente.

Vet jeg kan spare. Men er det noen grunn til å spare? Nå har jeg to, så jeg antar jeg starter det ene når jeg går "hjem", hvilket ikke er fem km da så jeg får ikke klekket det nå. Men det er greit
Jeg sparer ikke, og har nesten hele tiden maks antall egg

Egg går derved i inkubatoren

Jeg må nok snart gå.
Det er kirken jeg sitter utenfor.
På en søndag.
Halv elleve.

Et spm til.

Bruker ikke penger men her er mange pokestops, så får gjort et raid og fylt på hver gang jeg går eller blir kjørt gjennom sentrum.

Jeg er like tom for baller som da jeg kom. Må finne flere stop.

Men sms om frokost, så jeg måtte gå

Back
Topp