Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nice working with ya we own tha gym!!Noen har tatt over Men skal innom om ca 30 min å se om jeg kan ta tilbake
Om en gym er f.eks level 3 så kan der stå 3 pokemon og forsvare den fra samme lag. Så om jeg tar over en gym ksn jeg sette en av mine der + 2 andre fra Valor kan sette igjen en der Hver 20.time pokemonen står på rn gym tjener du 10 pokecoins har jeg hørt, men jeg har aldri klart å la mine stå der så lenge før et annet lag har tatt over
Etter du har kommet til nivå fem besøker du en gym, så må du velge, og kan ikke ombestemme deg.Hvordan blir man del av et team?
Etter du har kommet til nivå fem besøker du en gym, så må du velge, og kan ikke ombestemme deg.
Jeg må finne ut hva jeg skal velge.
Og finne et gym
Jeg er blåOk
Hmm, jeg liker best fargen blå, da Men ser her at flere her holder med rød? Men det spiller vel ingen rolle siden vi ikke bor på samme sted og kan samarbeide?
Jeg å er rødRøøøød ♡
Tipp topp, tommel opp for deg Tamara :-DJeg å er rød
Altså, jeg har lest om.lagene. Men har det noen betydning, utenom hvilke spillere en da blir på lag med? Ulike styrker og svakheter avhengig av valgt lag?
Så hvorfor stresset den artikkelen da at det var sååååå viktig å velge rett fordi man ikke fikk ombestemme seg. Og beskrev så grundig hvilke preferanser som burde velge hvilken farge??Ingen betyrning i det hele tatt
Så hvorfor stresset den artikkelen da at det var sååååå viktig å velge rett fordi man ikke fikk ombestemme seg. Og beskrev så grundig hvilke preferanser som burde velge hvilken farge??