Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må over level 5 for å få tilgang. Men det er vist ingen vits i å oppsøke disse før man er 12-23 hører jeg..Jeg bør finne en gym eller tre, forstår jeg. Når jeg kommer hjem? Må man se til dem som står der? Evt hente dem?
Du må over level 5 for å få tilgang. Men det er vist ingen vits i å oppsøke disse før man er 12-23 hører jeg..
Jeg tenkte "vennlige" for å trene?Du må over level 5 for å få tilgang. Men det er vist ingen vits i å oppsøke disse før man er 12-23 hører jeg..
Jeg tenkte "vennlige" for å trene?
Men mine sveklinger blir vel bare drept da? (eller besvimer eller hva de gjør)Vennlig eller ei, du får erfaringspoeng for å prøve deg i kamp
Men mine sveklinger blir vel bare drept da? (eller besvimer eller hva de gjør)
Da er det endelig på min telefon også
Måtte kjøpe ny tlfVelkommen i gjengen
Måtte kjøpe ny tlf
Jeg er jo rød! Er det rødt ennå? Kan sette fra meg min på 1200 ettellerannet jegTok den på Valle bedehus. Men nå står jo bare min Hypno der også en av mannen sine som bare har 300-noe i CP. Håper noen fra Valor stikker innom og setter igjen en av sine.
Også hadde Valor den på Dragsundet så der satt jeg fra meg Ponyta siden der var en ledig plass
Jeg er jo rød! Er det rødt ennå? Kan sette fra meg min på 1200 ettellerannet jeg
Meeen, jeg har ikke testet gyms ennå. Hvordan gjør man det?
Noen har tatt over Men skal innom om ca 30 min å se om jeg kan ta tilbakeJeg er jo rød! Er det rødt ennå? Kan sette fra meg min på 1200 ettellerannet jeg
Meeen, jeg har ikke testet gyms ennå. Hvordan gjør man det?
Så, da fikk vi flere jegere i hus her.
Nei. Men min svigerinne og svoger kom. Min svoger jakter på slike.Overtalt mannen?