Pokemon Go

Helt hekta! :laughing002
Går jo ikke opp i vekt mens jeg er gravid nå, er jo ute og går så mye mer enn før :p
Haha, ekstra gøy at mannen også digger det, så gjør vi noe sammen :happy:

Hadde vært gøy om mannen også ville ja. Men neida. Han bare lo av meg. :-S

Jeg har bare 18 små pokeballer igjen.... Enten må jeg gå opp til den kirka. Eller så må jeg snart ta pause.
Håpe å nå en eller to i bilen i morgen, stop alrså.

Du må over level 5 for å få tilgang. Men det er vist ingen vits i å oppsøke disse før man er 12-23 hører jeg..

Man får erfaringspoeng for å prøve seg i kamp da, og om du tilhører samme lag som de som har gymmen kan du trene, så helt bortkastet er det jo ikke :)

Men mine sveklinger blir vel bare drept da? (eller besvimer eller hva de gjør)

Det gjør de nok, men du har vel noe potions du kan bruke for å fikse dem? :)

Jeg fikk vel litt slikt sist level up ja

Går opp til seks ved neste pokemon

Da er det endelig på min telefon også :D

Tok den på Valle bedehus. Men nå står jo bare min Hypno der også en av mannen sine som bare har 300-noe i CP. Håper noen fra Valor stikker innom og setter igjen en av sine.
Også hadde Valor den på Dragsundet så der satt jeg fra meg Ponyta siden der var en ledig plass :)
Jeg er jo rød! Er det rødt ennå? Kan sette fra meg min på 1200 ettellerannet jeg

Meeen, jeg har ikke testet gyms ennå. Hvordan gjør man det?

Jeg er jo rød! Er det rødt ennå? Kan sette fra meg min på 1200 ettellerannet jeg

Ser ut som det ikke bare er å sette fra seg, gymmen har plass til et visst antall pokemon ut fra prestisjen den har, og er det fullt så vet jeg ikke helt hvordan det funker. Men du får opplæring av professoren når du kommer til en gym (kan alternativt gå på tips, øverst til høyre når du åpner menyen)

Så, da fikk vi flere jegere i hus her.

Noen har tatt over :( Men skal innom om ca 30 min å se om jeg kan ta tilbake
Om en gym er f.eks level 3 så kan der stå 3 pokemon og forsvare den fra samme lag. Så om jeg tar over en gym ksn jeg sette en av mine der + 2 andre fra Valor kan sette igjen en der :) Hver 20.time pokemonen står på rn gym tjener du 10 pokecoins har jeg hørt, men jeg har aldri klart å la mine stå der så lenge før et annet lag har tatt over :p

Back
Topp