Pokemon Go

Det vet jeg :) Nå er det flere pokemon i nærheten, som vises i ruta nede til høre på skjermen. Men det går jo an å trykke på en slik at kun én vises i det hjørnet. Ugh, jeg suger i å forklare. :P
Greia er ay før de deaktiverte det pga trykk på serveren, så var det 1-2-3 fotavtrykk som viste hvor langt unna du var og ved å fokusere på den du ville ha kunne du da se om du kom.nærmere.

Jeg satt i en park i en time i dag som hadde 4 pokestop. Satte meg mellom de fire. Når jeg hadde tatt dem tok det ca 4 minutter før jeg kunne ta de på nytt. I mellomtiden fanget jeg mange pokemon. Genialt.
Genialt

Men slike steder finnes ikke nær meg.

En park. I det hele tatt.
Fire stop. Særlig
Jeg har funnet ett. Jeg gikk 20 minutter langs en vei hvor jeg vel fant en pokemon. Og fikk tre baller og gikk tilbake.

Greia er ay før de deaktiverte det pga trykk på serveren, så var det 1-2-3 fotavtrykk som viste hvor langt unna du var og ved å fokusere på den du ville ha kunne du da se om du kom.nærmere.

Åja :) Men det gjelder ikke lenger?

Åja :) Men det gjelder ikke lenger?
For tiden viser alle tre skritt, men utfra det jeg har lest vil den som er nærmest vise først når du ser på oversikten over dem, på den måten kan du se om du kommer nærmere eller lenger fra dem

Nå funket spillet igjen! Og hva gjør man når man ikke får sove? Fanger pokemon! :P Fant Bulbasaur og Psyduck. :) Og en svær edderkopp, så da sprang jeg inn igjen fra terrassen...

CP 44, er det ganske bra? Psyduck var det. De andre er på rundt 14.

Fikk ikke sove så dro å tok over en gym :) Og satt igjen en pokemon på en annen gym team Valor hadde. Håper de får stå lenge nok til å tjene litt pokecoins nå da :)

Når mannen foreslår gåtur har dette spillet ført positive ting med seg.

Guttungen på snart åtte var i alle fall i fyr og flamme over at jeg hadde pokemon!!!

FImageUploadedByBV Forum1469254834.729469.jpg

Fanget en del pokemon. Høyeste cp er over 400. Tror cp øker litt jo høyere level du kommer på også. Fant Jynx igår! Gjett om jeg ble glad hehe

Hvilken da? Mer enn en nær deg? Sett på bedehuset her og dragsundet
Tok den på Valle bedehus. Men nå står jo bare min Hypno der også en av mannen sine som bare har 300-noe i CP. Håper noen fra Valor stikker innom og setter igjen en av sine.
Også hadde Valor den på Dragsundet så der satt jeg fra meg Ponyta siden der var en ledig plass :)

Jeg bør finne en gym eller tre, forstår jeg. Når jeg kommer hjem? Må man se til dem som står der? Evt hente dem?

Jeg bør finne en gym eller tre, forstår jeg. Når jeg kommer hjem? Må man se til dem som står der? Evt hente dem?
Det lurer jeg også på! Og de som står på gymmene her er jo typ lvl 20 og masse sånn combat power :o ser liksom ikke for meg at mine små pokémon har noe der å gjøre :p

Nå funket spillet igjen! Og hva gjør man når man ikke får sove? Fanger pokemon! :P Fant Bulbasaur og Psyduck. :) Og en svær edderkopp, så da sprang jeg inn igjen fra terrassen...

CP 44, er det ganske bra? Psyduck var det. De andre er på rundt 14.
Eg har funnet en på 210 men eg er lvl 10 blei lvl 11 seint igår kveld :-) var i byen da eg fanget den

Det lurer jeg også på! Og de som står på gymmene her er jo typ lvl 20 og masse sånn combat power :o ser liksom ikke for meg at mine små pokémon har noe der å gjøre :p
Jeg har heller ikke noe der å gjøre nei...
Men et sted må man jo begynne...

FVis vedlegget 188242

Fanget en del pokemon. Høyeste cp er over 400. Tror cp øker litt jo høyere level du kommer på også. Fant Jynx igår! Gjett om jeg ble glad hehe

Ååå heldige, hun er jo knall kule :-) Her er mine eg fanget i går i byen. Fikk 50 stk men bare 4 nye eg ikke hadde fra før :-)

Vedlegg

• 1469261063719.jpg
    1469261063719.jpg
    45,7 KB · Visninger: 47
Back
Topp