Pokemon Go

Artikkel? Utenom hvilke verdier lagene liksom representerer, har jeg ikke hørt om at det faktisk utgjør annen forskjell enn om gymmen du besøker tilhører samme lag eller ei.
En artikkel jeg leste på nett. Husker ikke hvor
Bare at den var opptatt av at dette var viktig

Dere som er så mye lenger enn meg. Begynte før det kom til landet antar jeg. Men hvor lenge?

Jeg vet at jeg også ligger etter fordi jeg ikke oppsøker sånne parker som Tamara har vært i, men altså. Hvor lenge har dere spilt. I forhold til level?

Jeg lastet ned torsdag kveld. Level 6 nå. (aldri sett en gym, vært på et stop en gang)

Det gjør de nok, men du har vel noe potions du kan bruke for å fikse dem? :)
Forsåvidt ja.

Men da kommer altså spm igjen
Jeg må tilbake og se til / hente dem?

Eller kan jeg sette igjen en på en gym på Gjøvik om jeg finner, og ikke bry meg med at jeg vel aldri skal tilbake dit før neste sommer?

Dere som er så mye lenger enn meg. Begynte før det kom til landet antar jeg. Men hvor lenge?

Jeg vet at jeg også ligger etter fordi jeg ikke oppsøker sånne parker som Tamara har vært i, men altså. Hvor lenge har dere spilt. I forhold til level?

Jeg lastet ned torsdag kveld. Level 6 nå. (aldri sett en gym, vært på et stop en gang)
Jeg begynte lørdag forrige helg da det ble lansert i norge

Her er mine
8df7235033d12a3694d94aa18df9cd8c

Jeg lasta vel ned for en uke siden, men ettersom det ikke finnes pokemon der vi bor, så vidt jeg vet, så kom ikke jeg igang før fredag. Er hos mamma i Bergen. Er straks level 6. Hadde vært enklere om man ikke bodde så "øde". :P Min beste pokemon er cp200. Nå er jeg tom for pokeballer og må gå et stykke for å finne pokestop. ;)

Jeg har vel en pokeball

Kan gå ca 20 min til et stop.

Mine ser svakelige ut

aa9c1cca7fdcace4570e1ccb6e7f7340

Et spm til.

Bruker dere (mye) penger på dette?

Jeg har liksom en sperre på å bruke penger på det.

Men jeg fikk tre baller på det stoppet sist. Det var tre. Jeg må bosette meg der oppe ved kirka da for å få nevneverdig flere....

Spørs vel litt hvor man bor.
Fikk min første tur ut på torsdag men i nærmeste parken kan man sitte mellom 3 pokestop! Bare i ene parken er det 5 pokestop, i andre er det 3 og totalt er det over 15 stk her og Arvika er ikke det største stedet.
Mange pokegym også men får ikke hvert så altfor aktiv pga vonde kynnere og bekkenløsning men fått kommet meg til level 8 ganske lett pga mengden pokemon, stops og gym :)

Back
Topp