Pokemon Go

Storebror på 7 hadde jo sett dette på YouTube, og spurte så pent om vi kunne prøve... Og for at han ikke skulle være helt utenfor ved skolestart (regner med se fleste i klassen har prøvd) så måtte vi prøve...

Og nå er jo han hekta :-P

Så på 3 dager nå er vi på level 8 og har fanget over 100 pokemon :rolleyes:

Har ett stopp 100 meter borti veien her, og ett til 300 meter oppi veien. :-P
Mens jeg har hatt det ei uke og også er level 8 og ikke så mange som 100 fanget.

Tilgangen på stop har en del å si
Samt at jeg ikke er hekta. Bare sånn for gøy

Tenker det samme selv. Skal i Bjørneparken til helgen, og har egentlig mobilforbud da :p
Jeg skal minimum bruke den til å ta noe bilder av ungene og lage og sende postkort til min bestemor. Appen til posten er genial, lager et kort med bilde av ungene og mon tekst og sender i posten til henne. Til mine foreldre funker å sende bilde på mobilen

Mens jeg har hatt det ei uke og også er level 8 og ikke så mange som 100 fanget.

Tilgangen på stop har en del å si
Samt at jeg ikke er hekta. Bare sånn for gøy
Vi har masse rundt her. Og på en tur i byen i dag (litt over 1 time) hadde vi fanget over 20 figurer, og enda ikke tatt alle som dukket opp. Det kryr av stops og gymmer her i byen, så vi gikk vel 2 km tilsammen på en runde frem og tilbake, og på den runden var det 8 stops og 3 gymmer. Tror jeg sånn grovt regnet etter hukommelsen. Og da får man fort en del. Og enda er det masse masse her i byen vi ikke var på.
Blir vel mest for gøy her og. Går ikke hele dagen, tar en time eller noe sånt om dagen.

Mangelen på tilgang til by på jevnlig basis er vel problemet både her og hjemme.

Nå tror jeg jeg har skjønt når den teller avstand og når den ikke gjør det.
Når avataren gå teller den, og når den løper telles det ikke.

Dere får stoppe innom her på vei hjem fra Gjøvik ;-) Hvis dere ikke kjører Gjøvik-sida ned igjen da ;-)
Vi kjører herfra, via Gjøvik, forbi Lillehammer og oppigjennom Gudbrandsdalen og hjem til Sunnmøre.

Er vel ikke helt din vei det?

Nå tror jeg jeg har skjønt når den teller avstand og når den ikke gjør det.
Når avataren gå teller den, og når den løper telles det ikke.
Det virker logisk.
(igjen. Helt uten spydige baktanker. Bare ren logikk. Pokemon go. Så ja
Når den går. Logikk)

Her vi bor begynner det faktisk å bli et problem med alle bilister som jakter mens dem kjører.:mad:

Her vi bor begynner det faktisk å bli et problem med alle bilister som jakter mens dem kjører.:mad:
Idioti!

Hørte noen snakket om at det skulle/burde komme en oppdatering som kastet deg ut når det gikk for fort.

Ja. Da får man ikke jakte når man er passasjer
(det var heller aldri meningen. Men det er en annen sak)
Men om det stopper se som jakter mens de kjører så er det absolutt bra. Det er jo livsfarlig. For oss som går! (og idioten i bilen)

Idioti!

Hørte noen snakket om at det skulle/burde komme en oppdatering som kastet deg ut når det gikk for fort.

Ja. Da får man ikke jakte når man er passasjer
(det var heller aldri meningen. Men det er en annen sak)
Men om det stopper se som jakter mens de kjører så er det absolutt bra. Det er jo livsfarlig. For oss som går! (og idioten i bilen)

Her er det kun 30 og 40 sone (over ett veldig stort område),og jeg ser flere daglig,som har nesa ned mens dem kjører og plutselig stopper opp i veien. Har tatt bilnr til to i dag,skulle gjerne stoppet han ene, men hadde minsten på Ryggen og vesla i hånda. Siste var en pappa som kjørte rundt :sour:
Men jeg stopper nestemann!

Jeg fikk ikke til første gangen jeg prøvde, men andre gangen fikk jeg opp alternativet "none", og da gikk det. Siden har jeg logget tilbake på min vanlige apple id, så vil tro jeg kan gjøre kjøp derfra hvis jeg vil, har ikke prøvd.

For de som måtte være interessert fant jeg et kart som viser pokestops og gymmer som folk har lagt inn til nå.
EN i hele området hvor jeg bor... :p Men blir gøy de gangene vi skal forbi steder med stops da. :)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zZsTX84smDDHUsQFL-JGE9CvEz0
Funker dette kartet for dere? Nesten alt registrert informasjon ser ut til å ha blitt borte?

Her er det kun 30 og 40 sone (over ett veldig stort område),og jeg ser flere daglig,som har nesa ned mens dem kjører og plutselig stopper opp i veien. Har tatt bilnr til to i dag,skulle gjerne stoppet han ene, men hadde minsten på Ryggen og vesla i hånda. Siste var en pappa som kjørte rundt :sour:
Men jeg stopper nestemann!
Det er jo direkte galskap
Håper du får stoppet neste ja. Politiet burde vært der. Veldig veldig viktig! det er dødsfarlig

Back
Topp