Pokemon Go

Ziplockpose! Det er genialt, jeg legger telefonen i en slik så den ikke blir full av damp mens jeg bader, pg den kan fint brukes selv inni posen :)
Da skal jeg skaffe det, takk for tips! :-) Jeg så at jeg var gått tom for pokeballer så jeg måtte finne på noe vi trengte på butikken sånn at jeg kunne gå innom de tre pokestoppene på veien for å hente pokeballer og gikk innom de samme på vei tilbake for å hente flere :-D snuppa ble hjemme med pappaen i mens så da tok jeg bare paraply å det funket greit det når jeg ikke har vogna med :-)

Man rekker høste "den snakkende hane" mange ganger når man venter i skyggen. (fem meter fra nevnte hane) på familien som står i kø og tar traktorbane.

Og bli lei av talen til den hanen. For den del. Men har fått en del baller. Og egg

Noen som vet hvordan det er i Bærum? Er det pokemon der eller må man inn til Oslo? Prøvde å se på det karte som ligger her ute men ingenting kom opp uten om det vanlige karte. Prøvde også og Google det men får liksom ikke opp noe som kan hjelpe meg og se.

1469786489398.jpg

Hvorfor klekker ikke egget mitt tro?

Har du prøvd å trykke på selve inkubatoren? Der står det nøyaktig hvis mye du har gått. Stemmer ikke alltid med den siden du har oppe ;-)

Det gikk ikke, så det hadde nok hengt seg litt opp. Gikk inn på spillet på nytt og da fikk jeg en liten som ligner på en muldvarp ;)

Noen som vet hvordan det er i Bærum? Er det pokemon der eller må man inn til Oslo? Prøvde å se på det karte som ligger her ute men ingenting kom opp uten om det vanlige karte. Prøvde også og Google det men får liksom ikke opp noe som kan hjelpe meg og se.
De finnes helt sikkert der også

Jeg har plukket noen pokestop når jeg ventet på ungene, altså når de gjorde ting med faren mens jeg og snuppa ventet.

Det kjekke er. Jeg så ingen pokemon. Gymmene var ikke sånn høy level. Ikke mange som drev med det selv om det var tett mellom stroppene. For her er fokus noe annet.

Jeg fanget ikke mange stop. Men noen få flere ganger. Som den hanen.

Men se så mange. Dette er bare deler av parken.
4189e28d10438b4c057fa6551528b0e3
084c33da09190ec9cfe0b0fabd0f331d

Jeg har plukket noen pokestop når jeg ventet på ungene, altså når de gjorde ting med faren mens jeg og snuppa ventet.

Det kjekke er. Jeg så ingen pokemon. Gymmene var ikke sånn høy level. Ikke mange som drev med det selv om det var tett mellom stroppene. For her er fokus noe annet.

Jeg fanget ikke mange stop. Men noen få flere ganger. Som den hanen.

Men se så mange. Dette er bare deler av parken.
4189e28d10438b4c057fa6551528b0e3
084c33da09190ec9cfe0b0fabd0f331d
Ja det var mye stop!

Her vi bor begynner det faktisk å bli et problem med alle bilister som jakter mens dem kjører.:mad:
Her å. Og det ser ut som om UP har tatt ferie. Evigheter siden de har hatt kontroller i byen nå. Pleier normalt å ligge på 3-4 i uka... tenker det blir mye penger i kassa om de tar en kontroll eller to.

Hvilken mobil har du egentlig? Min holder i timesvis..
Sony Xperia et eller annet compact.

Aktiv pokemon sammenhengende i halvannen time så er den tom. Så jeg ønsker meg powerbank. Jeg er ikke flink å deaktivere andre ting som trekker strøm, Bluetooth og WiFi f.eks da.

Aktiv pokemon sammenhengende i halvannen time så er den tom. Så jeg ønsker meg powerbank. Jeg er ikke flink å deaktivere andre ting som trekker strøm, Bluetooth og WiFi f.eks da.
Jeg har Sony Xperia z5, og på litt over 2 timer i dag var det 24 % igjen.
Men prøv å slå av alt annet som trekker strøm også

Så rart eg har samma mobil men min vare i 3 timer selv om eg har Bluetooth osv på :-P

Noen som hjelper til å registrer de stroppene de finner?
Eg har tenkt tanken men har ikke peiling på hvordan eg gjør det :-P eg får nemlig ikke opp noe særlig nå på det karte. Heilt i begynnelsen så fikk eg opp sykt mye, aner ikke hva som har skjedd med karte.

Back
Topp