Hvor er det? Sandefjord var det mye spøkelser før men har ikke hørt at det er så mange der nå( 2 år siden jeg har spilt)I Billund har jeg sett ghostly flere steder midt på dagen, men det er kanskje litt langt å reise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er det? Sandefjord var det mye spøkelser før men har ikke hørt at det er så mange der nå( 2 år siden jeg har spilt)I Billund har jeg sett ghostly flere steder midt på dagen, men det er kanskje litt langt å reise
Så braaa sliter ennå med spøkelsene :/Fikk mew i går!! Det var gøy! Gleder meg til neste Special Research. Håper på mewtwo!
Noen som hvet om en plass i Vestfold nær Tønsberg Sandefjord der det er mange spøkelser??
Ja men fant ikke noe der ..... kanskje med lur?Har du noen kirkegård i nærheten?
Legoland i DanmarkHvor er det? Sandefjord var det mye spøkelser før men har ikke hørt at det er så mange der nå( 2 år siden jeg har spilt)
HahahaLegoland i Danmark
I Tønsberg området dukker de skjeldent opp for tiden. Jeg fikk en del fra de daglige oppgavene, hvis premien var en pokémon så var det ofte gastly.Vel kjørte en runde etter spøkelse Pokémon og Ditto men er bare vannelememt overalt ....*sukk* Må antagelig vente til etter den 21
Hatt tre av dem og ingen spøkelse der heller [emoji14]I Tønsberg området dukker de skjeldent opp for tiden. Jeg fikk en del fra de daglige oppgavene, hvis premien var en pokémon så var det ofte gastly.
Ta en tur retur med bastø og incens og håpe på det beste?Hatt tre av dem og ingen spøkelse der heller [emoji14]
Ja blir en runde i kveld når jeg skal til hestene i kveld forbi sjekke demTa en tur retur med bastø og incens og håpe på det beste?
Spent på hvordan dette blir
Spent på hvordan dette blir
In real life har jeg bare en "venn", min sønn. Antar jeg blir å ha ham som en venn som.jeg hjelper.
Gleder meg! Satser på at mannen blir min nye bestevenn i spillet
Gleder meg! Satser på at mannen blir min nye bestevenn i spillet
Dette tror jeg blir bra
Vi traff vel og merke noen pp raid på community day men de gjorde ikke tegn til å bry seg meg at vi var der i det hele tatt. Andre raid har vi aldri vært flere enn oss to.Møter jo på folk om man er med på raids osv
Også kan vi jo legge til hverandre herifra også[emoji106]