Pokemon Go

Nei. Det er en spesialimvitasjon man kan få om man har vært med i et raid tidligere
Åååå ennå ikke fått muligheten til det. Ikke mange som er med i Pokémon spill her!

Nest?? Hva i huleste er nest?? Noen som har en god idé hvor man finner Pokémon ghost?

Det vil si at det dukker opp flere av samme type pokemon på ett sted:) Også mener jeg det byttes ut hver andre uke ca:)
Ghost er lettest og finne på kvelden, etter 22[emoji108]

Etter leggetid mener du *ler*

Må dra ut på byen i helga 1[emoji24]
Det vil si at det dukker opp flere av samme type pokemon på ett sted:) Også mener jeg det byttes ut hver andre uke ca:)
Ghost er lettest og finne på kvelden, etter 22[emoji108]

Da fikk jeg hivd meg på et siste raid i dag, og nå er jeg igang med bærfanging, så er det snart Mew! :D Dvs, må jo få dette excellent curve ball da, men får prøve å være nøye med hivinga fremover, har fått det før, og noen pokemons er jo lettere å få det til på. Får leite opp nosepass, den er lett å time kast på :)

Har andre problemer med å ikke få coins etter å ble hevet ut av gymen?

Du kan få maks 50 coins per døgn, du har ikke makset ut allerede for i dag da? I så fall får du ingenting mer om dine blir sparket ut samme døgn. Bikker det midnatt kan du tjene opp til 50 nye coins neste døgn :)

Du kan få maks 50 coins per døgn, du har ikke makset ut allerede for i dag da? I så fall får du ingenting mer om dine blir sparket ut samme døgn. Bikker det midnatt kan du tjene opp til 50 nye coins neste døgn :)
Neeei, tror jeg bare fikk 50 for en som sto 3 døgn i samme gym?

Stemmer det.

Max utbetaling er 50 i døgnet. Du får ikke mer utbetalt en mandag enn Max 50. Tirsdag kan du også få 50. Men ikke 100 en dag om ingenting dagen før. Uansett max utbetalt er 50 på en dag

Ja, det er riktig. Du får ingenting før den slås ut, og da maks 50. Men hadde du hatt tre Pokémons inne på likt hadde med flaks kunnet få 50 coins om en blir slått ut dag 1, så hvis neste slås ut dag 2 får du 50 nye, og så hvis siste slås ut dag 3 kunne du fått 50 til. Blir alle slått ut samme dag får du 50, samme hvor lenge de har stått.

Pr døgn? Ikke pr gym liksom?

Stemmer, er per døgn :) maks 50. Så har du to Pokémons som ikke har stått mange nok timer og som slås ut samme dag kan du få penger for begge - men kun opp til 50 coins. Så får den ene 49 kan du få 1 på den siste liksom. Eller 50 på en og 0 på siste :)

Back
Topp