Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yess!! Klarte excellent curveball for andre gang i dag, så etter bhg fikk mew fange 5-åringen
Hahaha, selvsagt!Sikker på at det ikke var 5-åringen som fanget mew?[emoji1][emoji1] hihi
Hvis man tenker på rekkefølgen hittil: pikachu først, så dratini, bulbasaur, mareep, charizardHvorfor regnet du med det og hva er bakgrunnen for squirtle next?
Aahh, jeg kan ikke hele regla. Fikk sånn halvveis med meg bulbasar. Men da håper bagon kommer i august, for han liker jegHvis man tenker på rekkefølgen hittil: pikachu først, så dratini, bulbasaur, mareep, charizard
Siden de andre starterne fra gen1 kom med annenhvers intervall er det greit å tenke at squirtle vil være i juli.
Når det kom til den i juni, så er det egentlig bare å se hvilke tre-trinnsutviklinger som kommer i 10kms egg. Tyranitar er jo en mange vil ha
Hvilken lvl er dere på om dagen da? Jeg er veldig snart på 39
Nærmere Magicarp i vanskelighetsgrad enn legendariske. På de to ex-raidene jeg har vært har ingen bommet. Var vel ca. 50 stk på hver.Hva er sjansen for å fange mewtwo etter ex-raid? Gitt at man vinner. Er det som med Latios og disse andre at den kan bryte seg ut og bryte seg ut uten at du får den?
Takk for svar! Får håpe på det beste i morgenNærmere Magicarp i vanskelighetsgrad enn legendariske. På de to ex-raidene jeg har vært har ingen bommet. Var vel ca. 50 stk på hver.
Samme som meg, ble nettopp level 34 Har tatt bare 2 år, nestenEr et par lucky eggs unna lvl 34
Fikk Hoot..hoot? På et raid. PÅ FØRSTE FORSØK, min første Hoot-Hoot. Det samme skjedde med den blå! Fikk min første og eneste på første forsøk. Flaks?
Takk for svar! Får håpe på det beste i morgen
Takk!Lykke til!
Tror de har endret på det, til det bedre. Ellers har moren min vært uten at det gikk..
Haha, jaTenker du på Ho-oh?
Fiin! Vi har ikke sett shiny av noen av de for tiden.. nedtur. Har fanga mange! Så litt misunnelig nå