Pokemon Go

Hvorfor regnet du med det og hva er bakgrunnen for squirtle next?
Hvis man tenker på rekkefølgen hittil: pikachu først, så dratini, bulbasaur, mareep, charizard

Siden de andre starterne fra gen1 kom med annenhvers intervall er det greit å tenke at squirtle vil være i juli.

Når det kom til den i juni, så er det egentlig bare å se hvilke tre-trinnsutviklinger som kommer i 10kms egg. Tyranitar er jo en mange vil ha :)

Hvis man tenker på rekkefølgen hittil: pikachu først, så dratini, bulbasaur, mareep, charizard

Siden de andre starterne fra gen1 kom med annenhvers intervall er det greit å tenke at squirtle vil være i juli.

Når det kom til den i juni, så er det egentlig bare å se hvilke tre-trinnsutviklinger som kommer i 10kms egg. Tyranitar er jo en mange vil ha :)
Aahh, jeg kan ikke hele regla. Fikk sånn halvveis med meg bulbasar. Men da håper bagon kommer i august, for han liker jeg ;)

Hva er sjansen for å fange mewtwo etter ex-raid? Gitt at man vinner. Er det som med Latios og disse andre at den kan bryte seg ut og bryte seg ut uten at du får den?

Mangler alle de spøkelsespokemon jeg også.

Klart de andre to på den utfordring så spørs om jeg må finne på noe en sen kveld...

Hva er sjansen for å fange mewtwo etter ex-raid? Gitt at man vinner. Er det som med Latios og disse andre at den kan bryte seg ut og bryte seg ut uten at du får den?
Nærmere Magicarp i vanskelighetsgrad enn legendariske. På de to ex-raidene jeg har vært har ingen bommet. Var vel ca. 50 stk på hver.

Fikk Hoot..hoot? På et raid. PÅ FØRSTE FORSØK, min første Hoot-Hoot. Det samme skjedde med den blå! Fikk min første og eneste på første forsøk. Flaks?

Back
Topp