Gratulerer! Fantastisk det siste bildet og hyggelige de Pokémon-bildene også
Nice!!!
Tusen takk[emoji1] Ble det shiny på dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Fantastisk det siste bildet og hyggelige de Pokémon-bildene også
Nice!!!
Ja, både jeg og 5-åringen fikk et par shiny og utv7kla begge charizardTusen takk[emoji1] Ble det shiny på dere da?
Ja, både jeg og 5-åringen fikk et par shiny og utv7kla begge charizard
Oi, så mange!Før og etter eventet
Vis vedlegget 258769
Jeg bruker jo pokemon go plus som nevnt tidligere, så mange som "glapp", men uttellinga var uansett bra for dagen. 6 shiny fikk jeg totalt
Ja, fornøyd med dagens uttelling! Klokken 11 passet perfekt med sønnen sin sovetid, så han sov første timen.... deretter kosa han seg i vogna de neste to timene Litt flaks skal man haOi, så mange!
Her sov lillebror under hele eventet [emoji14]Ja, fornøyd med dagens uttelling! Klokken 11 passet perfekt med sønnen sin sovetid, så han sov første timen.... deretter kosa han seg i vogna de neste to timene Litt flaks skal man ha
Woop wooop!! GratulererVis vedlegget 258748Vis vedlegget 258749
En ny 100% og 2 stk fine svarte[emoji173]️ Også sparte jeg på 2 søte små chiny
Også fikk jeg denne fine i dag også! Riktig nok ikke en pokemon men[emoji1]
Vis vedlegget 258750
Juhu
Storebror fanget som vanlig en pigedy oppi veien og "oi, en ditto!" hvorpå "jeg burde tatt de siste to utviklingen først! Han har ventet på noen som er verd å utvikle så han ha rikke kommet til oppgaven med å fange ditto.
Men det har jeg.
Så jeg sendte ham oppi veien igjen med min mobil. Og da har jeg fanget ditto
GratulererJuhu
Storebror fanget som vanlig en pigedy oppi veien og "oi, en ditto!" hvorpå "jeg burde tatt de siste to utviklingen først! Han har ventet på noen som er verd å utvikle så han ha rikke kommet til oppgaven med å fange ditto.
Men det har jeg.
Så jeg sendte ham oppi veien igjen med min mobil. Og da har jeg fanget ditto
Fikk akkurat min første exraid-invite
Det er neste tirsdag kl 10.... siste dag i perm, så håper folk kan!
Fikk akkurat min første exraid-invite
Det er neste tirsdag kl 10.... siste dag i perm, så håper folk kan!