Pokemon Go

Ble noen charmander her og, dessverre bare en shiny med dårlig iv, men vurderer å utvikle den lell bare fordi den er kuul. Glemte det nok en gang underveis i eventet :p

Tenkte ikke på å utvikle under event jeg heller
Pleier ikke være med på det .Men var tilfeldigvis på handletur alene så da ble det nå litt.

Når er neste tro? Vet jeg har lest der, bare bet ikke om.det er før eller under turen jeg og eldste skal på

Lørdag 16. Juni

Da feirer vi trolig min fars 65 års dag.

Søndag 8. Juli er vi trolig på ferie. Får se hva vi kan få mannen med på

Ja, fornøyd med dagens uttelling! Klokken 11 passet perfekt med sønnen sin sovetid, så han sov første timen.... deretter kosa han seg i vogna de neste to timene :) Litt flaks skal man ha :D
Her sov lillebror under hele eventet [emoji14]

Juhu

Storebror fanget som vanlig en pigedy oppi veien og "oi, en ditto!" hvorpå "jeg burde tatt de siste to utviklingen først! Han har ventet på noen som er verd å utvikle så han ha rikke kommet til oppgaven med å fange ditto.

Men det har jeg.
Så jeg sendte ham oppi veien igjen med min mobil. Og da har jeg fanget ditto :-)

Juhu

Storebror fanget som vanlig en pigedy oppi veien og "oi, en ditto!" hvorpå "jeg burde tatt de siste to utviklingen først! Han har ventet på noen som er verd å utvikle så han ha rikke kommet til oppgaven med å fange ditto.

Men det har jeg.
Så jeg sendte ham oppi veien igjen med min mobil. Og da har jeg fanget ditto :-)

Så bra[emoji1][emoji1]

Juhu

Men det har jeg.
Så jeg sendte ham oppi veien igjen med min mobil. Og da har jeg fanget ditto :)
Gratulerer :)

Noens om vet når dette nye mai-eventet skulle starte? Venter på rock pokemons og raskere candy på buddy :)

Back
Topp