Pokemon Go

Mistenker at det er enda mindre presist enn fylke... Jeg bor i Oslo. Uten at jeg skal si det helt sikkert vil jeg gjette at ekstremvarselet gjelder området rundt Glomma.
Sikkert .det settes dor store områder men på en måte da så berøres hele fylkene som er innenfor området .dersom en liten del av det er det., men mulig det er satt i ca hele sørnorge eller noe sånn.

Heldiggris! Har fanga maaaange makuhita, har 116 candies klar til å utvikle, men ingen shiny. Fikk en gul fugl, da, den som egentlig er blå.

Åh q-tipsen som jeg kaller den!:D
Jeg har nærmere 1500 candys på makuhita og meditite[emoji85] Har ikke fanget alle jeg har trykka på heller[emoji28]

Åh q-tipsen som jeg kaller den!:D
Jeg har nærmere 1500 candys på makuhita og meditite[emoji85] Har ikke fanget alle jeg har trykka på heller[emoji28]
Oi, shit!! Det var mange!

Hahaha, q-tipsen :hilarious: Guttungen kaller den for ullfuglen. Så jeg holdt på å skrive det, for vet ikke hva den heter. Men tar tid å samle 400 for å utvikle d3n.

Oi, shit!! Det var mange!

Hahaha, q-tipsen :hilarious: Guttungen kaller den for ullfuglen. Så jeg holdt på å skrive det, for vet ikke hva den heter. Men tar tid å samle 400 for å utvikle d3n.

Ullfuglen ja[emoji23][emoji106] Herlig! Blir mange fine kallenavn når man ikke husker hva de heter[emoji23]
Jeg har over 2000 candy på den nå[emoji85] Evolva 2 stk men ikke Evolva den jeg har i shiny enda :)

Back
Topp