Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DeiligDa har jeg fått gått litt[emoji106] Ble 2 chansey, 2 bagon, porygon, 2 beldum, larvitar og feebas [emoji28]
Deilig
Jeg har ikke fått 10km egg på leeeenge.
Heldiggris, jeg har langt igjen. Sparer magikarp-candy for vet jeg må utvikle en sånn i neste runde eller deromkring. Denne jeg har nå er egentlig lett må bare gå noen km men får aldri gjort det.
Fant også Dityo i dagEndelig kom dittoen jeg ventet på! Så da er det snart muligheter for å få fanget Mew Litt raiding og fanging med bær er vel det eneste jeg ikke allerede har i boks
Gratulerer! Litt av en uttelling Jeg har ikke fått Chansey på år og dag. Mer enn en bagon hadde også vært fint. Har den som buddy oh mangler fremdeles 65 candy.Da har jeg fått gått litt[emoji106] Ble 2 chansey, 2 bagon, porygon, 2 beldum, larvitar og feebas [emoji28]
Gratulerer! Litt av en uttelling Jeg har ikke fått Chansey på år og dag. Mer enn en bagon hadde også vært fint. Har den som buddy oh mangler fremdeles 65 candy.
Hvordan får man det?Hvor mange gullbadge på gymmer har dere klart å få enda? Jeg fikk endelig gull på en jeg føler jeg har prøvd på i en evighet[emoji85]
Hvordan får man det?
Ja, jeg mente "hvor mange poeng må man ha for å få gullbadge fra en gym" og "hvordan kan jeg sjekke hvor mye jeg mangler?". Nevermind, fant ut akkurat nå at de kan sorteres etter poeng og ikke bare recently visited. Selv om jeg ikke sp antall poeng.Man får poeng av å slå ut noen fra en gym, raide, spinne den og å sette inn pokemon der. Også får man fler poeng jo lenger man står i gymmen
Ja, jeg mente "hvor mange poeng må man ha for å få gullbadge fra en gym" og "hvordan kan jeg sjekke hvor mye jeg mangler?". Nevermind, fant ut akkurat nå at de kan sorteres etter poeng og ikke bare recently visited. Selv om jeg ikke sp antall poeng.
Det er vel sikkert hos deg som hos meg, ar fylket kanskje er omfattet av flomfare? Det legger meteorologisk institutt ut ikke mer geografisk begrenset enn fylke mener jeg, og er det som ligger til grunn når internasjonale værmeldinger henter infoVis vedlegget 257903
Bare i Pokémon. Strålende sol, skyfri himmel og "hazardous weather alert ". På tide med litt mer lokaliserte værvarsel?
Haha, det der har jeg ledd av noen ganger ogsåVis vedlegget 257903
Bare i Pokémon. Strålende sol, skyfri himmel og "hazardous weather alert ". På tide med litt mer lokaliserte værvarsel?
Mistenker at det er enda mindre presist enn fylke... Jeg bor i Oslo. Uten at jeg skal si det helt sikkert vil jeg gjette at ekstremvarselet gjelder området rundt Glomma.Det er vel sikkert hos deg som hos meg, ar fylket kanskje er omfattet av flomfare? Det legger meteorologisk institutt ut ikke mer geografisk begrenset enn fylke mener jeg, og er det som ligger til grunn når internasjonale værmeldinger henter info