Pokemon Go

Hehe syns ikke det ser så dumt ut jeg men[emoji1]
Jeg har kommet meg mye mer ut på tur etter at jeg ble hektet hvertfall[emoji23]
Blitt kjent med mange nye i byen her også[emoji4]
Moren min har blitt med ut noen ganger også[emoji28][emoji106]

Helt greit at noen syntes det er dumt og teit, men trenger ikke le av noe andre syntes er moro da[emoji1]
Skal teste en dag hjemme i stuen[emoji23][emoji106]

Synes det er ganske lavmål å le av andre sånn egentlig.

Greit nok at folk kanskje ser ut til å være opptatt av mobilen. Men der er det sannelig mange andre som er også

Mannen min spiller ikke og synes det er bortkastet tid. Men ler nå ikke av meg da. Jeg spiller også delvis sammen med guttungen, som en greie han og jeg

Synes det er ganske lavmål å le av andre sånn egentlig.

Greit nok at folk kanskje ser ut til å være opptatt av mobilen. Men der er det sannelig mange andre som er også

Mannen min spiller ikke og synes det er bortkastet tid. Men ler nå ikke av meg da. Jeg spiller også delvis sammen med guttungen, som en greie han og jeg

Samboeren min spiller heller ikke, men har ikke noen meninger annet en at han ikke vil spille selv:) Noe som er helt greit for meg[emoji108]
Jeg ler ikke av han fordi han ikke spiller, han ler ikke av meg som spiller[emoji1]

Syns og det er dårlig gjort å le av folk som spiller. Stort sett alle har da rare hobbyer som man bruker tid på. Selv har jeg aldri forstått poenget med å bruke tid og penger på å sminke seg, men går jo ikke å ler av de som er gjør det fordet. Vi er jo forskjellige og liker forskjellige ting, og så lenge det ikke er skadelig for andre syns jeg ingen burde gå og kalle andres interesser teite :) Men gøy at du vil gi det et forsøk, kanskje syns du det er artig :) Vet jo aldri :)

Greit å ha når man er ute å triller. Klekker lettere egg da for man må gå likevel [emoji6]
Mm, genialt på trilletur. Nå går jeg desverre nesten ikke tur. Skal prøve å få meg en eggeklekketur med eldstemann en dag. Gå oss en tur, rett og slett. Jeg har en lang kø av 2 km egg etter den greia...

Mm, genialt på trilletur. Nå går jeg desverre nesten ikke tur. Skal prøve å få meg en eggeklekketur med eldstemann en dag. Gå oss en tur, rett og slett. Jeg har en lang kø av 2 km egg etter den greia...

IMG_2468.jpg

Har endel egg selv for å si det slik.

Back
Topp