Pokemon Go

Er det innafor å kvitte seg med dittoene man har, om man ikke har et oppdrag?
Og er det vits å upgrade de?

Neste oppdraget er zapdos? nedtur :p

Det er ikke samme oppdrag som mew:)
Er field oppgavene. Den boksen du får hver 7 dag med stamp.
Når det kommer ny pokemon etter mew så vil man alltid får mew først om man ikke har gjort de oppgavene enda.
Det er denne, ikkesant?
Hvis jeg har forstått det rett så må jeg gjøre ferdig dette, også kommer det nytt oppdrag når det er ferdig for neste pokemon?

upload_2018-4-28_14-50-35.png

Det er denne, ikkesant?
Hvis jeg har forstått det rett så må jeg gjøre ferdig dette, også kommer det nytt oppdrag når det er ferdig for neste pokemon?

Vis vedlegget 255528

Ja du ser stamps øverst. Nå er du inne på special oppgavene som gjør at etter du har fullført de så får du mew:)

Når du går inn på field som er de andre oppgavene som gir deg stamp hver dag.
Det er de oppgavene som gir deg boksen på dag 7. Det er i den boksen det kommer en ny pokemon nå i mai:)
Etter at du har fått mew fra special oppgavene så er det ikke flere oppgaver enda. Kommer sikkert en ny mythical pokemon snart. IMG_1266.JPG
Jeg har fått mew så jeg har ingen special oppgaver å gjøre enda:)

Fanga 650 stk før den endelig satt! Haha jeg jubla høøøyt da jeg trykka på den å så den var shiny[emoji85] Glad jeg satt hjemme alene i sofan for å si det sånn[emoji28]
Misunnelig på dere som kan ta noe fra sofaen.

I huset vårt finnes desverre ikke noe.

Baksiden av medaljen det. ;-) Vi bor i enden av en blindvei, på bygda.

Bor på bygda her og, men heldigvis greit utvalg fra sofaen her. Mistenker at pokemon go syns der var nok aktivitet her til å lage spawns siden de slapp spillet når jeg satt ammefast i sofaen 14 timer i døgnet :p

Vi bor i ett område med en del hus/leiligheter og ganske nærme byen også. Så her spawner det en god del. Har også ett stopp rett oppi svingen ved her jeg bor. Så jeg er heldig sånn sett[emoji106][emoji106]

Her er det mest i enden av veien og ikke her jeg bor. Har flaks hvis gps hopper litt for da kommer jeg dit :D Eller så må jeg ut og gå 100m :p men ut er ut og passer ikke alltid. Skulle gjerne hatt et stop og snurret hvert 5min hjemmefra da :hilarious::wacky:

Jeg og barna var noen timer i byen i dag. Vi deltok i raid mot den lvl5. Jeg har deltatt i det 6 ganger og enda ikke fått den. Første til guttungen, og han ga tlf til meg på siste ball og da ble den... Nesten litt bittert at jeg fanga den for han og ikke meg :p Men gjett om 5-åringen har syntes det har vært kult i dag :D Fortalte det til fremmede i byen, pappa og farmor (og de skjønte ikke noe, hehe).

Kommer veldig sjeldent pokemon til huset her å. Men har en gym 200m unna og et stopp 500m unna. Så da har man en grunn for å gå ut en tur med guttungen på trilletur [emoji12]

Back
Topp