Pokemon Go

Weeeeee :) fått min førse EX-invitasjon :D

Ulempen: akkurat på det tidspunktet det var satt opp bæretreff på helsestasjonen :/
Ok, tusen spørsmål.... hva er EX raid? Hvordan får man invitasjon? Hvorfor er man med på dette?

Verdt det bare for den 5-minutters-vibreringa :D Må bare finne en café ;)
Heheh jaaa, om det ikke er stop på noen cafe der du bor så får du finne noen som spiller ingress til å lage et stop for deg.

Er de man tar ekstra kule på ex-raid? Eller hba er greia? Please fill me inn :)
Ex-raid er kun dersom man får en invitasjon, dukker opp som eget raidpass i items :) da får man kjempe ned (og forhåpentligvis fange) Mewtwo
Ok, tusen spørsmål.... hva er EX raid? Hvordan får man invitasjon? Hvorfor er man med på dette?

Heheh jaaa, om det ikke er stop på noen cafe der du bor så får du finne noen som spiller ingress til å lage et stop for deg.
Skal ikke late som jeg har helt kontroll på hvordan man får inviten, men tror det er dersom du har vært innom et gym som får det. Vi tpk ned en legendarisk der vi fikk invitasjon, men har snakket med folk som kun har spunnet/tatt over gymmen tidligere og som igså har fått.

Men er vel likevel sånn at jo flere raids du tar, jo mer øker sjansene :)

Ex-raid

Du får invite om du har vært på ett eller flere raids på den gymmen ila den siste tiden. Det er det samme om det er lvl1 eller noen av de andre tror jeg.Tror det er ila siste uken kanskje to. Hittil er det kun vært mewtwo. Og det er mewtwo enda. Den får du kun på exraid:)

Et annet spørsmål... når jeg tar et raid, så kan jeg jo fange pokemon'en etterpå.
Kan man spare opp baller? Jeg har noen ganger valgt å ikke fange pokemon'en for å spare baller til en større og viktigere pokemon.... men går ikke det ann? Føler jeg alltid har 14 hvite baller - uansett!

Et annet spørsmål... når jeg tar et raid, så kan jeg jo fange pokemon'en etterpå.
Kan man spare opp baller? Jeg har noen ganger valgt å ikke fange pokemon'en for å spare baller til en større og viktigere pokemon.... men går ikke det ann? Føler jeg alltid har 14 hvite baller - uansett!

Nei det går desverre ikke an å spare baller fra raids. Så det lønner seg å prøve seg til man eventuelt går tom for baller og den stikker av enn og ikke prøve:)

Du kan ikke spare baller. Antall baller avhenger av hvilket lag gymmen tilhører og hvilket lag som hadde flest spillere som hjalp til med å ta raidbossen. Bær kan du spare. Skal du ta store og viktige Pokémon er det lettest hvis du bruker golden raspberries.

Nei det går desverre ikke an å spare baller fra raids. Så det lønner seg å prøve seg til man eventuelt går tom for baller og den stikker av enn og ikke prøve:)
Du kan ikke spare baller. Antall baller avhenger av hvilket lag gymmen tilhører og hvilket lag som hadde flest spillere som hjalp til med å ta raidbossen. Bær kan du spare. Skal du ta store og viktige Pokémon er det lettest hvis du bruker golden raspberries.
Tusen takk dere!
Da bør jeg nok prøve passe på å ha 14 golden razz berries hvertfall :) Det har jeg ikke nå for å si det sånn... har brukt opp på gym for å holde liv i pokemon'ene mine :)

Jeg gidder i liten grad å holde liv o pokemon i gym. Her handler det somregel mer om å få dem igjen etthvert. Får jo ikke mer enn 50 penger om de står der er uke heller

Nå er jeg lv26, og noen av pokemonene har gull halvsirkel og ueg kan ikke power up med melding "trainer level too low". Hvor høy lvl må jeg bli?

Jeg gidder i liten grad å holde liv o pokemon i gym. Her handler det somregel mer om å få dem igjen etthvert. Får jo ikke mer enn 50 penger om de står der er uke heller
Ah, takk for tips! Viste ikke at det var maks 50 coins! Kanskje bedre spare på gull-bæra mine da ;)

Også når jeg ikke tak i noen! !! Og er stuck her i dag. Screenshot_20180424-101227.png

DET skjønner jeg! Huff. Er du med i Chat?

Neei, men bor og jobber (hadde jeg bare vært i permisjon enda!) såpass langt unna pokemonactionet at jeg sjelden hadde rukket inn.. er med i Facebook-gruppe som varsler on ditto og raid etc, men alltid en times tid unna. Så får vel bare vente tålmodig på at ditto tar seg en tur på bygda snart!

Neei, men bor og jobber (hadde jeg bare vært i permisjon enda!) såpass langt unna pokemonactionet at jeg sjelden hadde rukket inn.. er med i Facebook-gruppe som varsler on ditto og raid etc, men alltid en times tid unna. Så får vel bare vente tålmodig på at ditto tar seg en tur på bygda snart!
Håper du finner den :/

Back
Topp