Pokemon Go

Ja det er sant! Jeg rakk akkurat å få gull på den![emoji119] Men jeg tenker at det må vel være en grunn til at de har valgt å beholde den selv om man ikke kan trene pokemon akkurat nå:)

Skjer ofte at de bare lar det stå, så kun de som rakk det får det..

Hvor lenge har folk spilt her? Ser jo at tråden startet før spillet offisielt kom til Norge, men av dere som fortsatt er her? Og hvilken lvl er dere?

Jeg begynte vel innen en uke etter det kom til Norge.

Og er level 29

Jeg begynte dagen det kom til Norge:) Er på lvl 38. Halvveis til 39[emoji28] Hva med deg?
Jeg begynte 27.februar og er lvl 25. Blir spilling flere timer flere dager i uka kombinert med trilletur eller alene med storebror en time eller to i helga(kombinert med lekeplass eller cafe). Er i permisjon ut mai, så sier seg selv at det blir annerledes etterpå :)

Jeg begynte 27.februar og er lvl 25. Blir spilling flere timer flere dager i uka kombinert med trilletur eller alene med storebror en time eller to i helga(kombinert med lekeplass eller cafe). Er i permisjon ut mai, så sier seg selv at det blir annerledes etterpå :)

Kommet deg godt i gang da![emoji1][emoji106]
Blir kanskje ikke like mye tid etter mai, men litt blir det vel. Kanskje det er ett stopp eller en gym ved jobben?[emoji1]

Begynte vel i juli16. Er kommet meg til lvl 33, snart 34.

Fant ut i fjor at det er pokestop på jobben og gym ved busstoppet :) kan ikke klage

Ingenting jeg når hjemmefra eller fra jobb. Men rundt jobb er det i de minste et par pokemon da

Derav at jeg kjører omvei for å snurre er stop på vei til jobb. Det er ca det eneste jeg gjør for tiden...

Da blir det carmander neste Community day da[emoji1][emoji93] Gleder meg til å få en shiny charizard[emoji7]
Lørdag 19 mai. Bare å holde av datoen[emoji295]️

Hvor lenge har folk spilt her? Ser jo at tråden startet før spillet offisielt kom til Norge, men av dere som fortsatt er her? Og hvilken lvl er dere?
Startet i juli 2016 og er level 36 :) Liten pause etter fødselen i januar 2017. Resten av tiden har jeg spilt jevnt og trutt.

Får begynne følge denne tråden jeg også tror jeg. Nå som sommeren er på vei så er motivasjonen for å spille mye høyere igjen.
Er på lvl 32, men vært veldig lite aktiv siden jeg starta å spille egentlig. Mesteparten av mine poeng kommer fra pokemon go plus, så føles nesten litt som juks ;)

Kan noen fortelle meg, hva er shiny pokemon? Jeg fikk et par på søndagen, men recyclet den ene med en gang da de hadde så lite CP.

Shiny er ikkr unike i noe annet enn at de ser annerledes ut i fargen. Og et uvanlige. Utenom den som er på community Day, om det var en mareep (sau) du fikk på søndag .da er de ikke helt så uvanlige .

Jeg har tidvis ønsket meg en sånn go pluss. Sånn som gjør ting av deg selv. Det hade vært bra.

Begynte vel dagen det kom her og, men har ikke spilt like aktivt hele tida, går litt i perioder. Er level 31 :)

Shiny er ikkr unike i noe annet enn at de ser annerledes ut i fargen. Og et uvanlige. Utenom den som er på community Day, om det var en mareep (sau) du fikk på søndag .da er de ikke helt så uvanlige .

Jeg har tidvis ønsket meg en sånn go pluss. Sånn som gjør ting av deg selv. Det hade vært bra.
Så med andre ord, det er bare å slette de så jeg får candy for de?
Veldig kjekt med go plus ja, det gjør det enkelt å spille i hverdagen når jeg er ute å går tur med venninner feks :)

Back
Topp