Pokemon Go

Du fikk shiny hvertfall da:)

Ja, er første shiny noe som helst faktisk! Så det var artig da!

Har også fått nok magikarp-candy til å evolve, men må bare få fanget en ditto først! De har jo blitt umulige å oppdrive plutselig, selv om jeg konsekvent fanger alt som kan bli en ditto! Kommer vel plutselig

Ja, er første shiny noe som helst faktisk! Så det var artig da!

Har også fått nok magikarp-candy til å evolve, men må bare få fanget en ditto først! De har jo blitt umulige å oppdrive plutselig, selv om jeg konsekvent fanger alt som kan bli en ditto! Kommer vel plutselig

Så moro! Grattis med første shiny da!:)

Uff ja ditto.... Jeg hadde flaks og fikk den ganske raskt. Krysser fingrene for at du får den snart så du kommer deg videre:)

Jeg var også fornøyd med rosa sau :)

Men hadde fulle klekkere fra i går(fikk litt ufrivillig hjelp fra storebror), så det var litt kjedelig. Så i dag fikk han min gamle tlf, nett via min tlf og helt egen profil. Og det var så stas!

0 her også, hadde avtalt å gå tur med eldste men han stakk bort til n kompis og jeg ble hjemme med lillemor. Null og niks. Kanskje neste måned? Eller juni? Eller juli? Eller aldri?

Kommer alltids flere muligheter [emoji1][emoji106]

Æsj... glemte det helt jeg :(

Må visst "melde meg på" denne tråden her så jeg kanskje får med meg noen tips. Startet å spille med 5-åringen 27.februar, som en greie han og jeg skulle gjøre uten lillebror, men så har a mor tatt litt av :hilarious:
Velkommen! Jeg og mannen spiller sammen. Koser oss!

Bare jeg som ble solbrent i dag eller??[emoji85] Helt grilla i ansiktet og nakken. Enda jeg smurte meg godt[emoji28]

Bare jeg som ble solbrent i dag eller??[emoji85] Helt grilla i ansiktet og nakken. Enda jeg smurte meg godt[emoji28]
Ikke smurt og ikke solbrent .

Burde bok begynne å smøre. Skyet i dag så ingen fare. Inne er jeg også, på jobb.

Jeg var også fornøyd med rosa sau :)

Men hadde fulle klekkere fra i går(fikk litt ufrivillig hjelp fra storebror), så det var litt kjedelig. Så i dag fikk han min gamle tlf, nett via min tlf og helt egen profil. Og det var så stas!
Hehe, er gjerne sånn. Moren min begynte sammen med niesen min. Førsy spilte de bare sammen, så skulle hun bare spinne på.pokestops for å hjelpe henne få nok baller, siden hun likevel var ute. Så skulle hun baaare gå litt på eggene og fange litt for candies, så de kunne oppgradere sammen..

Og plutselig måtte niesen min lage egen profil, gitt :)

Fikk ikke blitt så mye med på CD på søndag, var babysvømming under hele greia :/

Trøsten får være at den første jeg fanget var shiny :) fikk et par til, så fikk oppgradert en jeg hadde fra før :)

IMG_0792.JPG
Hvordan ligger dere an her? Magicarp og rattata er jo umulig [emoji28] Kommer aldri til å få gull der[emoji85]

Vis vedlegget 253664
Hvordan ligger dere an her? Magicarp og rattata er jo umulig [emoji28] Kommer aldri til å få gull der[emoji85]
Ligger litt dårligere an enn deg. Var i Haugesund under Pikachu Community Day :( Og Trainer kommer jeg jo aldri til å få noe høyere enn sølv på. Litt snurt over den! Håper det løser seg etterhvert og de kommer opp med en ny måte å trene Pokémon.

Ligger litt dårligere an enn deg. Var i Haugesund under Pikachu Community Day :( Og Trainer kommer jeg jo aldri til å få noe høyere enn sølv på. Litt snurt over den! Håper det løser seg etterhvert og de kommer opp med en ny måte å trene Pokémon.

Ja det er sant! Jeg rakk akkurat å få gull på den![emoji119] Men jeg tenker at det må vel være en grunn til at de har valgt å beholde den selv om man ikke kan trene pokemon akkurat nå:)

Back
Topp