Fikk for første gang vært ute og ruslet på community day, fikk en råsa sau og mange vanlige! Glemte å utvikle i eventet da, så ble ingen med spesielt angrep, menmen, kan ikke huske alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk for første gang vært ute og ruslet på community day, fikk en råsa sau og mange vanlige! Glemte å utvikle i eventet da, så ble ingen med spesielt angrep, menmen, kan ikke huske alt
Du fikk shiny hvertfall da
Ja, er første shiny noe som helst faktisk! Så det var artig da!
Har også fått nok magikarp-candy til å evolve, men må bare få fanget en ditto først! De har jo blitt umulige å oppdrive plutselig, selv om jeg konsekvent fanger alt som kan bli en ditto! Kommer vel plutselig
0 her også, hadde avtalt å gå tur med eldste men han stakk bort til n kompis og jeg ble hjemme med lillemor. Null og niks. Kanskje neste måned? Eller juni? Eller juli? Eller aldri?Hadde ikke tid, så her ble det 0
0 her også, hadde avtalt å gå tur med eldste men han stakk bort til n kompis og jeg ble hjemme med lillemor. Null og niks. Kanskje neste måned? Eller juni? Eller juli? Eller aldri?
Velkommen! Jeg og mannen spiller sammen. Koser oss!Må visst "melde meg på" denne tråden her så jeg kanskje får med meg noen tips. Startet å spille med 5-åringen 27.februar, som en greie han og jeg skulle gjøre uten lillebror, men så har a mor tatt litt av
Har i hvert fall fått godt med farge! Deilig med community event på en dag som dette. Solskinn i den virkelige verden mens det pøste ned i spilletBare jeg som ble solbrent i dag eller??[emoji85] Helt grilla i ansiktet og nakken. Enda jeg smurte meg godt[emoji28]
Har i hvert fall fått godt med farge! Deilig med community event på en dag som dette. Solskinn i den virkelige verden mens det pøste ned i spillet
Ikke smurt og ikke solbrent .Bare jeg som ble solbrent i dag eller??[emoji85] Helt grilla i ansiktet og nakken. Enda jeg smurte meg godt[emoji28]
Hehe, er gjerne sånn. Moren min begynte sammen med niesen min. Førsy spilte de bare sammen, så skulle hun bare spinne på.pokestops for å hjelpe henne få nok baller, siden hun likevel var ute. Så skulle hun baaare gå litt på eggene og fange litt for candies, så de kunne oppgradere sammen..Jeg var også fornøyd med rosa sau
Men hadde fulle klekkere fra i går(fikk litt ufrivillig hjelp fra storebror), så det var litt kjedelig. Så i dag fikk han min gamle tlf, nett via min tlf og helt egen profil. Og det var så stas!
Vis vedlegget 253664
Hvordan ligger dere an her? Magicarp og rattata er jo umulig [emoji28] Kommer aldri til å få gull der[emoji85]
Ligger litt dårligere an enn deg. Var i Haugesund under Pikachu Community Day Og Trainer kommer jeg jo aldri til å få noe høyere enn sølv på. Litt snurt over den! Håper det løser seg etterhvert og de kommer opp med en ny måte å trene Pokémon.Vis vedlegget 253664
Hvordan ligger dere an her? Magicarp og rattata er jo umulig [emoji28] Kommer aldri til å få gull der[emoji85]
Ligger litt dårligere an enn deg. Var i Haugesund under Pikachu Community Day Og Trainer kommer jeg jo aldri til å få noe høyere enn sølv på. Litt snurt over den! Håper det løser seg etterhvert og de kommer opp med en ny måte å trene Pokémon.