Gaaah.. når man har disse tre, men det ikke er en pidgey, murkrow eller fjærkre i hele Drammen å oppdrive..
Vis vedlegget 253091
er så typisk! Ser de jo over alt ellers[emoji28][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gaaah.. når man har disse tre, men det ikke er en pidgey, murkrow eller fjærkre i hele Drammen å oppdrive..
Vis vedlegget 253091
Er jo akkurat det, er liksom de to man alltid finner når man ikke trenger demer så typisk! Ser de jo over alt ellers[emoji28][emoji85]
Nå har jeg lest side 1, og de 5 siste (ca). Burde sikkert lest hele tråden, men det hadde jo tatt dagesvis. Burde jo lest den med en gang vi starta å spille skjønner jeg nå
Holder på med den magikarp, lvl 25 (kaaanskje i dag) og 10 raids nå, så takk for tips om å bruke 1 raidpass. Får teste ut i dag, skal til Drammen. Ellers har jeg akkurat joina to raid-chat for områder i nærheten. Artig å teste! Har blitt med på 2 med den rare fuglen som er 5er nå, men har bare fått 6-8 baller og fanget den, men den bare bryter seg ut, så har ikke fått den enda. Ga sånne multer også. Noen tips?
Og hva er curveball?
Hvor finner du raid Chat?Nå har jeg lest side 1, og de 5 siste (ca). Burde sikkert lest hele tråden, men det hadde jo tatt dagesvis. Burde jo lest den med en gang vi starta å spille skjønner jeg nå
Holder på med den magikarp, lvl 25 (kaaanskje i dag) og 10 raids nå, så takk for tips om å bruke 1 raidpass. Får teste ut i dag, skal til Drammen. Ellers har jeg akkurat joina to raid-chat for områder i nærheten. Artig å teste! Har blitt med på 2 med den rare fuglen som er 5er nå, men har bare fått 6-8 baller og fanget den, men den bare bryter seg ut, så har ikke fått den enda. Ga sånne multer også. Noen tips?
Og hva er curveball?
Fant to grupper på fb som hadde det for nærområdeneHvor finner du raid Chat?
Kult, tusen takkhttps://rankedboost.com/pokemon-go/gen-4-evolutions/ her kan dere se hvilke gen1 det er lurt å sanke litt candy på nå ila eventet ift gen4
Den gruer jeg meg til ,jeg treffer ikke med curveball og sliter med exelentSitter og lurer på hvordan i alle dager jeg skal klare å få til et excellent curveball throw...
Men må ha den dersom man skal klare å få denne MewDen gruer jeg meg til ,jeg treffer ikke med curveball og sliter med exelent
Men må ha den dersom man skal klare å få denne Mew
Vet det. Så jeg må øveMen må ha den dersom man skal klare å få denne Mew
Det tror jeg at jeg skal klare ved å be noen andre om å gjøre det for megSitter og lurer på hvordan i alle dager jeg skal klare å få til et excellent curveball throw...
Når kommer gen4?https://rankedboost.com/pokemon-go/gen-4-evolutions/ her kan dere se hvilke gen1 det er lurt å sanke litt candy på nå ila eventet ift gen4