Pokemon Go

Nå har jeg lest side 1, og de 5 siste (ca). Burde sikkert lest hele tråden, men det hadde jo tatt dagesvis. Burde jo lest den med en gang vi starta å spille skjønner jeg nå :)

Holder på med den magikarp, lvl 25 (kaaanskje i dag) og 10 raids nå, så takk for tips om å bruke 1 raidpass. Får teste ut i dag, skal til Drammen. Ellers har jeg akkurat joina to raid-chat for områder i nærheten. Artig å teste! Har blitt med på 2 med den rare fuglen som er 5er nå, men har bare fått 6-8 baller og fanget den, men den bare bryter seg ut, så har ikke fått den enda. Ga sånne multer også. Noen tips?

Og hva er curveball?

Nå har jeg lest side 1, og de 5 siste (ca). Burde sikkert lest hele tråden, men det hadde jo tatt dagesvis. Burde jo lest den med en gang vi starta å spille skjønner jeg nå :)

Holder på med den magikarp, lvl 25 (kaaanskje i dag) og 10 raids nå, så takk for tips om å bruke 1 raidpass. Får teste ut i dag, skal til Drammen. Ellers har jeg akkurat joina to raid-chat for områder i nærheten. Artig å teste! Har blitt med på 2 med den rare fuglen som er 5er nå, men har bare fått 6-8 baller og fanget den, men den bare bryter seg ut, så har ikke fått den enda. Ga sånne multer også. Noen tips?

Og hva er curveball?

Det er større sjangs for å få den om du kaster med curveball:) Snurr på ballen før du kaster den. Jeg syntes det er enklest om jeg snurrer mot venstre:) Før du kaster ballen etter å ha snurret den litt så må du svipe fingeren din litt mot høyre side (om du snurrer mot venstre)
Håper du forstår forklaringen min[emoji28]

Og hva er curveball?
Hvor finner du raid Chat?

Nå hører jeg rykter om at å ta 10 raids på ett pass ikke går lenger:/ Vet ikke helt sikkert, men leste det på en gruppe.

Sitter og lurer på hvordan i alle dager jeg skal klare å få til et excellent curveball throw...

Nå har jeg vært med på 4 raid på den der hvite og røde lvl5-fuglen og prøvd med 37 baller å fange han. Får han ganske ofte inni ballen, men han bare bryter seg ut. Irriterende!

Back
Topp