Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk jaggu meg ikke bare en, men to ditto i dag! Men finner søren meg ingen ghost type pokemon PG trenger ti! Tips?
Denne hjalp meg å få ditto btw: Vis vedlegget 252105
Jeg klarer ikke curveball jeg...
Ingen anelse. Jeg har nettopp slitt meg gjennom en 3 great curve balls på rad oppgave. Sta som jeg er skulle jeg få det til. Tok noen dagerHvordan skal jeg klare en exellent curve ball throw? [emoji28]
Sliter mest med 3 excellent etter hverandre jeg[emoji85] Det er umulig! Fikk 2 også bomma jeg, så måtte jeg begynne på nytt Frustrerende[emoji23]
Men den kan du jo krysse vekk? [emoji85]
Jeg er imponert! Slet selv skikkelig med tre great throws på rad.Ja, men jeg er så vrang at jeg skal få det til[emoji85] Det gikk til slutt [emoji23][emoji106]
finner ingenFikk jaggu meg ikke bare en, men to ditto i dag! Men finner søren meg ingen ghost type pokemon PG trenger ti! Tips?
Denne hjalp meg å få ditto btw: Vis vedlegget 252105
hæ... det er jo helt umuligSliter mest med 3 excellent etter hverandre jeg[emoji85] Det er umulig! Fikk 2 også bomma jeg, så måtte jeg begynne på nytt Frustrerende[emoji23]
hæ... det er jo helt umulig
Hadde blitt tomt for baller her gitt men hvilke var det enklest på?Det tok en stund før det gikk altså. Men på de som har stor sirkel og som står litt nærme så er det enklere Men ødela streaken min maaaange ganger før det gikk[emoji28]
Hadde blitt tomt for baller her gitt men hvilke var det enklest på?
Jynx. Lett å få gode kast på denNoen fra Oslo området som vet hva som spawner mest i frognerparken nå om dagen?