Pokemon Go

Bare søk litt rundt så tenker jeg det kommer opp noe fra nærområdet ditt:)
Bare søk PokemonGo også stedet du bor[emoji106] Eventuelt PokemonGo raids også stedet du bor:)

Takk for tips ;)

Jeg går bare på raid med guttungen. Jeg har ikke tid og anledning til å løpe ut på raid med grupper (og ikke har jeg funnet en der jeg bor heller, grense for hvor langt jeg evt ville kjørt, og jeg bor på bygda)

Men om jeg og guttungen ser et vi kan klare bare vi to, så tar vi det. Derved går jeg glipp av de store ja

Jeg er på den andre av de speial-oppdragene jeg. Mangler 500 meter på et egg og 4 Great throw. Sistnevnte går sakte...

Jeg er på den andre av de speial-oppdragene jeg. Mangler 500 meter på et egg og 4 Great throw. Sistnevnte går sakte...

Jeg må fange en ditto.. Jeg bare [emoji28]

Ett godt tips når dere kommer til nr 7 på special oppdragene. Da er ene oppgaven og ta 10 raids. For å slippe bruke 10 raid pass;
Gå inn på en lvl 1 eller lvl 2 raid dere klarer ta alene, lag privat gruppe og gå inn alene. La tiden gå ut uten og klare raidet. Gå så inn igjen og gjør det samme helt til dere er på gang nr 10. Da kan dere fullføre og er ferdig med oppgaven om 10 raids. På kun ett pass[emoji1][emoji108][emoji108]

Ett godt tips når dere kommer til nr 7 på special oppdragene. Da er ene oppgaven og ta 10 raids. For å slippe bruke 10 raid pass;
Gå inn på en lvl 1 eller lvl 2 raid dere klarer ta alene, lag privat gruppe og gå inn alene. La tiden gå ut uten og klare raidet. Gå så inn igjen og gjør det samme helt til dere er på gang nr 10. Da kan dere fullføre og er ferdig med oppgaven om 10 raids. På kun ett pass[emoji1][emoji108][emoji108]

Takk for tips! :)

Jeg tror jeg har sett/fanget en eneste ditto så langt. På godt over halvannet år...

Har fanget et par, men langt mellom hver! Har brukt å være forkledd som pigey, så fanger alle jeg kommer over [emoji85]

Om jeg husker det sånn om et år eller tre når jeg kommer så langt....

Lurt!

Også viktig å huske å ikke vinne raidet før evt siste gangen, klarer man det låses jo raidet, ellers har man jo mange forsøk og kan lett ta 10 på et raid så sant det er igjen tid :)

Er på 4/8 på special nå, litt trasking, men har magicarp som buddy så det går unna. Men har bare 170 candy så blir nok litt tid før jeg får evolvet en på den oppgaven :p

Lurt!

Også viktig å huske å ikke vinne raidet før evt siste gangen, klarer man det låses jo raidet, ellers har man jo mange forsøk og kan lett ta 10 på et raid så sant det er igjen tid :)

Er på 4/8 på special nå, litt trasking, men har magicarp som buddy så det går unna. Men har bare 170 candy så blir nok litt tid før jeg får evolvet en på den oppgaven :p

Jeg hadde heldigvis over 800 candy på den så jeg var klar[emoji28][emoji106]

Den fikk ikke jeg, trodde alt var likt på special?

Hm, trodde jeg og? Bare sett denne jeg, har ikke kommet så langt enda

29792338_10155081507377191_4159507759810740224_n.jpg

Back
Topp