Synes de er stilige!8bit, PoGos april's fool?
Vis vedlegget 251138
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de er stilige!8bit, PoGos april's fool?
Vis vedlegget 251138
Trolig8bit, PoGos april's fool?
Vis vedlegget 251138
Absolutt! Ble skikkelig nostalgisk av dem, var ho sånn de først så ut på Gameboy ^^Synes de er stilige!
Åh, ikke skivær?Jeg som skulle klekke egg og gå buddy-km i dag.... Nope. Ingen skitur likevel
Ikke skivær nei. Desverre.Åh, ikke skivær?
Har gått tom for 2kmsegg..
Så kjedelig. Vurderer å trille en tur snart. Så minstebror går sovet litt, se om toåringen har lyst ut litt.. han er fremdeles snurt over å ha tatt magaplask i vannpytt med is påIkke skivær nei. Desverre.
Ikke jeg heller. Tror den drar i morgen.Ikke fått shiny Lugia enda jeg noen som husker når den byttes ut til en ny?
Ikke jeg heller. Tror den drar i morgen.
Lykke til. Er ute i gokk, så får bli uten shiny for meg :/Da blir det masse raids i dag da[emoji85] I håp om å få shiny. Krysser fingrene for oss
Lykke til. Er ute i gokk, så får bli uten shiny for meg :/
Mange jeg mangler nå.. ble lite raid i vinter med syk mann og utålmodige unger [emoji14]
Har ikke lugia engang jeg. Ikke shiny og ikke vanlig .ikke masse raid her nei.
Ikke skivær i dag heller. Og i morgen jobb igjen så når jeg klarer andre utfordring. To candy med buddy, tre egg og ti Great throw... Kan ta en stund.
Neppe.Du får ikke prøvd deg på ett raid i dag heller, før Lugia blir borte?
Neppe.
Hjemmedag.
Lenge siden vi har spilt aktivt, mel hatt det på her hjemme innimellom og fanget det som har vært.
Men nå har det skjedd litt på fronten med endringer av gymmer og pokestop. Sånn ser det ut utafor hos oss nå [emoji16]
Mangler bilde fra ene siden ser jeg, men er en gym til litt lenger borte på en side til.
Jada, regner med det. Håper at det er noe snasent i august. Da skal vi til berlin; sist vi var der var det flust med raidgrupperUffda.. Ja da blir det ikke så enkelt. Den kommer nok tilbake en gang, så du får nok en ny sjangse[emoji4]