Da er vi flere. Kjempe gøy når jeg åpnet spillet hjemme i går og det første som dukker opp er en shiny.
Weee fikk min første shiny [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi flere. Kjempe gøy når jeg åpnet spillet hjemme i går og det første som dukker opp er en shiny.
Weee fikk min første shiny [emoji14]
Rakk så vidt å komme meg ut i riktig tidsrom - neste gang må jeg planlegge bedre!Herlig!
Det fikk jeg i går også! 3 stk![emoji108]
Rakk så vidt å komme meg ut i riktig tidsrom - neste gang må jeg planlegge bedre!
Jeg var innom pokemon-appen såvidt under eventet, noterte masse pikachuer men koblet verken dobbelt XP eller mulighet for shiny, så fanget ingen, typisk! Menmen, det blir vel flere muligheter.
Må gjerne være magicarp neste gang [emoji23]Skal være samme type event en gang i mnd som jeg forsto Men ny pokemon som spawner masse hver gang
Må gjerne være magicarp neste gang [emoji23]
Fanget en del, men fikk ingen shiny her heller. Vi bor i gangavstand fra Frognerparken, men var bortreist under eventet. Bra det kommer flere! Neste gang skal vi planlegge bedre.Jeg var innom pokemon-appen såvidt under eventet, noterte masse pikachuer men koblet verken dobbelt XP eller mulighet for shiny, så fanget ingen, typisk! Menmen, det blir vel flere muligheter.
Skal være samme type event en gang i mnd som jeg forsto Men ny pokemon som spawner masse hver gang
Fanget en del, men fikk ingen shiny her heller. Vi bor i gangavstand fra Frognerparken, men var bortreist under eventet. Bra det kommer flere! Neste gang skal vi planlegge bedre.
Fikk også Pica shiny hva klokke er egentlig eventen i Norge? Bare flaks jeg var innom.
Og hva meines med spawn i grunn?
Jepp, har både den og utviklingen av denNoen som har fått Chansey?
Fant du en Blissey?! Wow!Jepp, har både den og utviklingen av den
Jepp, har både den og utviklingen av den
Den er ikke i nærheten noen plass her en gang. Og så går det jo snart ut så får vel ikke tak i den
Jeg har ikke sett en eneste en. Bare masse Luvdisc..