Pokemon Go

Weee :) fikk shiny dratinis under sist community day ;D
Litt kjedelig at jeg detimot ikke skjønte at man måtte oppgradere til dragonite under eventet for å få spesial moven, men det får så være

Ser det er bulbasaur next, tror dere det kommer en shiny variant av den og?

Weee :) fikk shiny dratinis under sist community day ;D
Litt kjedelig at jeg detimot ikke skjønte at man måtte oppgradere til dragonite under eventet for å få spesial moven, men det får så være

Ser det er bulbasaur next, tror dere det kommer en shiny variant av den og?

Herlig[emoji1]
Rakk å få en selv som jeg husket i siste liten og Evolve for å få spesial move[emoji106]

Ja jeg tror det garantert blir shiny bulbasaur[emoji1] Liker også at det er x3 xp på catch[emoji1][emoji108]

Får dere utnyttet dobbel xp om dagen da? Jeg fikk tatt masse raids i dag[emoji106] Det ble det en del poeng av:D

Næmmen, spiller dere enda?
Minimalt, men litt innimellom.

Tok et raid med guttungen i helga. Desverre bare han som klarte fange den etterpå da. Han er ivrig. Jeg spilte når jeg uansett gikk trilletur i permisjonen. ..

Spiller enda her ja! Ikke like intenst, men går inn og kikker etter pokemons når det passer og prøver å huske å klekke egg. Gymmer tar jeg iblant, men det varierer veldig hvor hyppig jeg gidder å følge opp, er litt tiltak :P

Noen som spiller enda og har prøvd dette nye research opplegget?

Jeg og guttungen måtte prøve litt i dag. Han med stor iver. Jeg litt mer sånn "jaja", det kommer til å ta tid for oss å klare disse greiene her men vi prøver :-)

Har byttet buddy til magikarp for jeg har sett at å utvikle en sånn er en oppgave ettrhvert og jeg har bare 147 av 400 candy til det.

Får ha fulladet mobil o morgen og få noen km på ski :-)

men denne er litt spesiell.

Spesielt farlig og skummelt vær. Sol.

Screenshot_20180326-073039.png

Jeg og guttungen måtte prøve litt i dag. Han med stor iver. Jeg litt mer sånn "jaja", det kommer til å ta tid for oss å klare disse greiene her men vi prøver :-)

Har byttet buddy til magikarp for jeg har sett at å utvikle en sånn er en oppgave ettrhvert og jeg har bare 147 av 400 candy til det.

Får ha fulladet mobil o morgen og få noen km på ski :-)

Ja prøvde det ut i dag:) Syns det gjør spillet litt mer spennende igjen[emoji1][emoji108]

Ja prøvde det ut i dag:) Syns det gjør spillet litt mer spennende igjen[emoji1][emoji108]
Ja, det ble litt sånn. Jeg har blitt litt lei av å fange, men når det var at jeg måtte fange ti så ble det fokus på å fange da :-)

Jeg og guttungen måtte prøve litt i dag. Han med stor iver. Jeg litt mer sånn "jaja", det kommer til å ta tid for oss å klare disse greiene her men vi prøver :)

Får ha fulladet mobil o morgen og få noen km på ski :)
Synes det nye opplegget er spennende. Må innrømme at Mew er den store fristelsen her. Det og sjansen til å fange legendariske uten å ta raid. En ny sjanse på Raikou hadde gjort seg ;)

Back
Topp