Pokemon Go

Lenge siden vi har spilt aktivt, mel hatt det på her hjemme innimellom og fanget det som har vært.

Men nå har det skjedd litt på fronten med endringer av gymmer og pokestop. Sånn ser det ut utafor hos oss nå [emoji16]

Mangler bilde fra ene siden ser jeg, men er en gym til litt lenger borte på en side til.
b7576b74d807ce68554736e90c94c85a.jpg
2083fdb22bd5fb1440445b85d524411d.jpg

Misunnelig.vi ser ingen ting

Jada, regner med det. Håper at det er noe snasent i august. Da skal vi til berlin; sist vi var der var det flust med raidgrupper :)

Frognerparken funker vel også, men føler at det er så avhengig av vær og dag [emoji14]

Åh ja da får vi håpe det dukker opp noe bra[emoji1]
Ja været har en del å si ja..

Har ikke lugia engang jeg. Ikke shiny og ikke vanlig .ikke masse raid her nei.

Ikke skivær i dag heller. Og i morgen jobb igjen så når jeg klarer andre utfordring. To candy med buddy, tre egg og ti Great throw... Kan ta en stund.
Hvem har du spm buddy, forresten?

Har som research å kaste en excellent. Føler det aldri kommer ril å skje...

Jada, regner med det. Håper at det er noe snasent i august. Da skal vi til berlin; sist vi var der var det flust med raidgrupper :)

Frognerparken funker vel også, men føler at det er så avhengig av vær og dag [emoji14]

Blir neppe så veldig snasen ferie på meg.
Bornholm er vel ikke verdens navle, og ikke Toten heller. Men en dag på Lillehammer kanskje? Spørs hva annet vi finner på. Litt lyst i dyreparken. Men ikke for pokemon akkurat da.

Hvem har du spm buddy, forresten?

Har som research å kaste en excellent. Føler det aldri kommer ril å skje...
Byttet til magikarp så trenger bare en km pr candy. Leste at det er å utvikle en sånn for et nivå på research senere... Om jeg kommer så langt. Men tenger 253 candy så det er bare å begynne å gå, liksom...

De sier at det snart skal åpnes for søknader for nye stops og gyns. Du får sende inn noe i nærheten da ;)
Hadde ikke skada.

Ikke noe vi ser herfra uansett som egner seg, men mer enn en gym og et stop i bygda kunne vi godt hatt.

Blir neppe så veldig snasen ferie på meg.
Bornholm er vel ikke verdens navle, og ikke Toten heller. Men en dag på Lillehammer kanskje? Spørs hva annet vi finner på. Litt lyst i dyreparken. Men ikke for pokemon akkurat da.
Nei, er gjerne det. Ferien i Frankrike blir mest fokus på barna - er liksom ikke helt i planene å ditche alle for å reise inn til sentrum og spille [emoji14]

Men mot slutten kommer moren min ned med tantebarna, da blir det nok litt spilling [emoji14]

Nei, er gjerne det. Ferien i Frankrike blir mest fokus på barna - er liksom ikke helt i planene å ditche alle for å reise inn til sentrum og spille [emoji14]

Men mot slutten kommer moren min ned med tantebarna, da blir det nok litt spilling [emoji14]

Greia er at jeg må begrense spillingen for å ha det minste argument for å begrense eldstemann som ellers går med hodet i mobilen hele ferien ;)

Greia er at jeg må begrense spillingen for å ha det minste argument for å begrense eldstemann som ellers går med hodet i mobilen hele ferien ;)
Hehe, akkurat ja. Er vel ofte sånn - funker ikke så godt med 'gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør selv':P

Hos oss er det likevel moren min som er mest gira. Snakket om å ta seg en langhelg et sted med mange pokestops - faren min bare ristet på hodet [emoji14]

Hehe, akkurat ja. Er vel ofte sånn - funker ikke så godt med 'gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør selv':p

Hos oss er det likevel moren min som er mest gira. Snakket om å ta seg en langhelg et sted med mange pokestops - faren min bare ristet på hodet [emoji14]
Mamma er ikke på dette
Men guttungen på 9 er frelst så jeg bruker det for å motivere og bestikke ham av og til, men må begrense ham i visse situasjoner.
Mannen min bare rister på hodet og driver ikke med slikt.

Mamma er ikke på dette
Men guttungen på 9 er frelst så jeg bruker det for å motivere og bestikke ham av og til, men må begrense ham i visse situasjoner.
Mannen min bare rister på hodet og driver ikke med slikt.
Smart ;)
Mannen spiller av og til, men blir lett oppgitt hvis de han prøver å fange bare rømmer

Noen som har fått den nye enda i dag da?:) Ikke vært hjemme i dag, så har ikke fått prøvd meg enda.

Må bare spørre, hvor mange går på raid med andre? Får meg bare ikke til å gjøre det, så har fått glipp av alle store Pokémons [emoji28]

Må bare spørre, hvor mange går på raid med andre? Får meg bare ikke til å gjøre det, så har fått glipp av alle store Pokémons [emoji28]

Jeg går ofte på raids med andre:) Er en stor gjeng her i byen som spiller. Har egen gruppe chat hvor vi melder fra og avtalte tid osv:)

Jeg går ofte på raids med andre:) Er en stor gjeng her i byen som spiller. Har egen gruppe chat hvor vi melder fra og avtalte tid osv:)

Skulle ønske jeg kjente flere som spilte [emoji85]

Back
Topp