I dag var jeg ved en gammel herregård hvor det går mange historier om spøkelser. Husker det godt fra jeg var barn at det var litt sånn småskummelt. Rundt der er det 1gym og 3stop. Og i dag flust med ghost-pokemons! Det syntes jeg var litt morsomst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag var jeg ved en gammel herregård hvor det går mange historier om spøkelser. Husker det godt fra jeg var barn at det var litt sånn småskummelt. Rundt der er det 1gym og 3stop. Og i dag flust med ghost-pokemons! Det syntes jeg var litt morsomst
Jeg har ikke spilt pokemon go enda jeg![emoji23]
Prøv da vel
Tja. Er så opp og ned hvor mye energi jeg har om dagen. Så vet ikke om jeg orker å
Løpe rundt å lete etter pikachu[emoji23] hvor langt unna er de figurene da?
Det spørs veldig på hvordan man bor Du kan jo laste det ned å se om det popper opp noe hjemme i stua Jeg fanger masse fra stua[emoji106] Bor du sentralt så kan du jo bo nære pokestop og gymmer også. Er morsomt tidsfordriv om man er ute å går/kjører en tur.
Nå har jeg mye dødtid hjemme og kjeder meg en del. Så kanskje jeg skal prøve[emoji23] samboer kommer til å mobbe meg. Vi ler alltid av folk vi møter på tur som leter etter pokonon
Nå har jeg mye dødtid hjemme og kjeder meg en del. Så kanskje jeg skal prøve[emoji23] samboer kommer til å mobbe meg. Vi ler alltid av folk vi møter på tur som leter etter pokonon
Haha samboeren min spiller heller ikke, men hender vi svipper innom stedet så jeg får fanga litt[emoji23][emoji106]
Ja prøv det ut Det verste som kan skje er at du ikke syntes noe om det. Da trenger du jo ikke spiller mer heller[emoji1]
Jeg skulle bare prøve det ut selv, og blitt avhengig[emoji23]
Haha! Skal teste nå[emoji23]
Gleder meg til å høre hva du syntes! Hadde vært moro om du bodde i nærheten av noe! Om du lurer på noe så er det bare å skrike ut[emoji28]
Jeg spiller munzee og tenkte det holdt og hadde ingen link til Pokemon fra barndommen (for gammel). Men så ble 5-åringen dilla på Pokemon. Så 27.feb lasta vi ned Pokemon go for å gjøre noe meg og han uten lillebror. For å si det sånn, jeg måtte spørre mye, herr og venner jeg kjenner som spilte, men nå er jeg hekta! Spiller mye hver dag og 5-åringen har fått egen profil; for mamma ville ha sin i fred Han er mest opptatt av å bare fange/utvikle nye og ikke sterke. Nesten trist jeg ikke startet med dette tidligere i permisjonen, haha, for nå er det ikke lenge igjen (1mnd ca). Og da rekker jeg jo ikke å spille så mye!Haha! Skal teste nå[emoji23]
Jeg spiller munzee og tenkte det holdt og hadde ingen link til Pokemon fra barndommen (for gammel). Men så ble 5-åringen dilla på Pokemon. Så 27.feb lasta vi ned Pokemon go for å gjøre noe meg og han uten lillebror. For å si det sånn, jeg måtte spørre mye, herr og venner jeg kjenner som spilte, men nå er jeg hekta! Spiller mye hver dag og 5-åringen har fått egen profil; for mamma ville ha sin i fred Han er mest opptatt av å bare fange/utvikle nye og ikke sterke. Nesten trist jeg ikke startet med dette tidligere i permisjonen, haha, for nå er det ikke lenge igjen (1mnd ca). Og da rekker jeg jo ikke å spille så mye!
Haha! Så gøy!
Har du fått prøvd litt eller?
Haha nei. Samboeren kom hjem så vi ble sittende å se på film[emoji23] kommer til å bli så mobba vett![emoji23] men jeg tar det til uken!
Hehe hvorfor vil han gjøre det?[emoji85][emoji28]
Kanskje han spiller i smug [emoji23]
Det skal jeg love deg at han ikke gjør[emoji23]
Vi har alltid mobbet de som har spilt[emoji23] ser jo helt dust ut når folk går rundt på akerbrygge å leter etter pokemons[emoji23] ledd mye av det.