Pokemon Go

Aldri hørt om [emoji85]

Ideen er at visse gyms vil gi tilgang til disse invitasjonene. Litt usikker på detaljene, men vi tok ett raid på en i byen som tydeligvis ga sånt pass. Mannen hadde vært uaktiv i flere mnd, så trenger ikke stå på aktivitetsnivå

Jeg fikk shiny bulbasaur den dagen han var, men skjønte ikke de stjernene og så ikke forskjellen så bytta han bort til godteri så jeg fikk utvikla til venosaur. Gjør ikke den feilen igjen :p

Jeg fikk shiny bulbasaur den dagen han var, men skjønte ikke de stjernene og så ikke forskjellen så bytta han bort til godteri så jeg fikk utvikla til venosaur. Gjør ikke den feilen igjen :p

Åå så kjedelig[emoji30] Da lærte du hvertfall da[emoji1] Gleder meg til neste communityday![emoji7] shiny charizard er så kul[emoji108]

Heh, moren min gjorde det samme med en Aron, fordi den var ubrukelig mtp iv. Så kasta den ut før hun innså at den var spesiell.. hehe

Åå så kjedelig[emoji30] Da lærte du hvertfall da[emoji1] Gleder meg til neste communityday![emoji7] shiny charizard er så kul[emoji108]
Jaa! Valgte alltid charmander på gameboy [emoji14]
Og gleder meg at det er på en lørdag - søndager passer så dårlig da babysvømming dekker hele perioden til community day.

Oh kan ikke akkurat droppe det fordi jeg vil ha shinies.. hehe

Back
Topp