Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hverken jeg eller 5-åringen fikk mewtwo igår Men fikk heldigvis ho-oh så begrenset sur gutt da jeg henta i bhg
Har fått nytt EX-raidpass til neste uke, men da er vi på ferie.
De var jo OVERALT! Fanga fra sofaen i dag tidlig
De var jo OVERALT! Fanga fra sofaen i dag tidlig
Har heller ikke sett shinies utenom CD :/Fiin! Vi har ikke sett shiny av noen av de for tiden.. nedtur. Har fanga mange! Så litt misunnelig nå
Bra det ble en ho-oh i drt minste. Moren min fikk ikke tatt. Hadde misforstått hvor det var i Frognerparken, så når hun endelig kom frem var alle ferdige :/Hverken jeg eller 5-åringen fikk mewtwo igår Men fikk heldigvis ho-oh så begrenset sur gutt da jeg henta i bhg
Så heldig vi har ikke Pokémon hjemme må gå 20 min før det popper oppDe var jo OVERALT! Fanga fra sofaen i dag tidlig
Spiller dere enda?
Ex- raidpass er det samme som raidpass?Hverken jeg eller 5-åringen fikk mewtwo igår Men fikk heldigvis ho-oh så begrenset sur gutt da jeg henta i bhg
Nei. Det er en spesialimvitasjon man kan få om man har vært med i et raid tidligereEx- raidpass er det samme som raidpass?
Det har det. Litt å sette seg inn i,men går greitDet har kommet så mye nytt :/
Ohh. Mangler fortsatt 10/10 spøkelser jegMangler bare et raid nå før det er siste oppdraget igjen før jeg kan fange Mew!!
Mm ja kom endeønpå vil 25 ( har ikke spilt på to år) men så kjipt når man ikke har no i nærheten særlig battlestop [emoji14]Det har det. Litt å sette seg inn i,men går greit